Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=554&a=511070&rss=1400sandstream skrev:2112565Brukar göra?
Jag är övertygad om att det finns en del puckon som är poliser och som ljuger men att som slangarna skriva att de brukar ljuga tror jag är rätt långt ifrån sanningen.Stuff skrev:
Det förekommer och tyvärr allt för ofta har jag märkt...sandstream skrev:2112565Brukar göra?
en viss Arlandapolis
Som sagt, det finns säkert undantag men i ditt fall är jag övertygad om att du är skyldigAffe_R1 skrev:2112629Det förekommer och tyvärr allt för ofta har jag märkt...![]()
![]()
![]()
Affeen viss Arlandapolis
Väck inte den björn som sover, jag blir riktigt förbannadsandstream skrev:2112630Som sagt, det finns säkert undantag men i ditt fall är jag övertygad om att du är skyldig![]()
Sandstream
Du vet att jag aldrig skulle våga reta dig IRL, fan du har ju största luftmadrassen i gänget, respekct!Affe_R1 skrev:2112638Väck inte den björn som sover, jag blir riktigt förbannad![]()
AffeSandstream

Respect du kloke mankebne skrev:2113773Så bestämde jag mig.
Jag ringde upp konstapeln och bad dem skicka ordningsboten.
Bidragande orsaker till beslutet var väl osäkerhetsfaktorn, olusten till att sveriges skattebetalare skall stå för kostnaderna, samt trycket från släkt och familj.
Jag är väl en mes antar jag.![]()
Men jag tycker fortfarande att jag inte körde för fort och inte utgjorde någon fara. Gillar inte de nya förändringarna i det svenska kontrollsystemet![]()
Satsa på brottsförebyggande åtgärder i skolan istället. En timme i veckan med farbror blå i skolbänken kanske kunde minska antalet våldsoffer bland annat.
Bra beslut och samma åsikter som jag 
Matti skrev:2111981Jag blev stoppad på E4an för nån vecka sen. Blev uppmätt till 140km/h på 110 väg. Nära ögat för körkortet trodde jag men sen förklarade konstapeln att han var tvungen att dra av 10% från hastigheten som felmarginal. Dvs minus 14km/h. Slutade med en bot för 126km/h på 110 väg. Vad jag tänkte mest på att om du inte körde mer än 100 så ska han ju ändå dra av 10% och då ska det bli 90!
Men han kanske redan drog av felmarginalerna och gav dig bara slutresultatet...
Migael skrev:2111831Smart att inte alls slösa med samhällets pengar, en rättegång är ju inte direkt gratis.![]()
Dee_cati skrev:2114035
Första gången drog de av 3km/h i felmarginal på lasern, den gången blev det 102km/h. Jag hade mao sluppit böter helt den gången ifall de hade dragit av 10%, något som jag aldrig har hört tidigare.
QUOTE]
har också för mig att dem bara drar av 3km/h i felmarginal.. har en kompis som åkte fast nyss. där drog dem av 3km/h.. annars hade han blivit av med kortet.![]()
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |