Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kamikaze kid skrev:Är hon singel???![]()
![]()
![]()
![]()
Rickster skrev:Förstår faktiskt inte varför det verkar va sådant jäkla problem med försäkringar på hojarna.
Jag själv är typ HELT ny inom mc världen, kollade upp försäkringen på mitt namn,,det blev en 93.000/året för halvförsäkring.
Men det va ju bara att sätta hojen i mammas polares namn (en kvinna utanför sthlm som e 40år gammal). Vips så kostar det bara 2200/mån påställd samt 640kr/mån garage försäkring. Det e väl inga summor att gnälla över,,smakar det så kostar det ju
tassen skrev:Om hon är singel och är ägare till en sporthoj ska jag ha henne först, du har redan en kvinna,skärp dig...
![]()
JiMpA skrev:haha, ja man kan ju alltid försöka![]()
flugan skrev:Som pulver på golvet eller blandat med mjölk som kägg på govlet?
Fan att ingen tänkt på det tidigare, du är nog smartast på SHRickster skrev:Förstår faktiskt inte varför det verkar va sådant jäkla problem med försäkringar på hojarna.
Jag själv är typ HELT ny inom mc världen, kollade upp försäkringen på mitt namn,,det blev en 93.000/året för halvförsäkring.
Men det va ju bara att sätta hojen i mammas polares namn (en kvinna utanför sthlm som e 40år gammal). Vips så kostar det bara 2200/mån påställd samt 640kr/mån garage försäkring. Det e väl inga summor att gnälla över,,smakar det så kostar det ju
Visst är han smart, men min polare är ännu smartare. När försäkringsbetalningen kommer så inväntar han pensionsdagen och går sedan ner till den lokala bankomatkön och knackar en pensionär eller två. Sen har inte han heller problem att betala sin försäkringspremie.Besserwisser skrev:Fan att ingen tänkt på det tidigare, du är nog smartast på SH![]()
:corn
Är du på riktigt?Rickster skrev:... Jag själv är typ HELT ny inom mc världen, och helt jävla pantad.
Hos mig har det brunnit på vinden. Jag har bara två hjärnceller och dom är ständigt osams. Dessutom är jag koko i pallet och borde återgå till mopederna tills jag blir fullvuxen.
Robban_C skrev:Är du på riktigt?
Eller är du verkligen så jävla dum i huvudet?
SvartR1a skrev:Jag har berättat det tidigare men måste betätta det igen. Farsan jobbar på ett försäkringsbolag. Dom fick in ett ganska kul ärende. En kille som var 21 år hade köpt en splitter ny GSX1000, han bode i centrala Stockholm och han visste inte att en riktigt obehaglig överaskning väntade honom då försäkringsbrevet kom. Han hade räknat med att försäkringspremien ite skulle vara något att ta i beaktning då man köper hoj. Han blev desperat då han fick se premien, men tack och lov fanns ju möjligheten att skenförsäkra. Den billigaste premien skulle bli att ställa cykeln på mormor som bodde i en liten by norr om Jokkmokk. PERFEKT premien var bara på drygt 1000kr per år, Allt var frid och fröjd tills mormor gick och dog några år senare.
Då denna unge mann skrivit över ägandet av hojen på mormor som nu dött var han inte rätmättig ägare till hojen längre. Denna motorcykel skulle ingå i uppteckningen av dödsboet och skulle delas lika mellan arvingarna.Allt slutade med att den unge mannen fick KÖPA tillbaka sin egen MC
![]()
SvartR1a skrev:Allt slutade med att den unge mannen fick KÖPA tillbaka sin egen MC![]()
SvartR1a skrev:Allt slutade med att den unge mannen fick KÖPA tillbaka sin egen MC![]()
vågen skrev:Låt folk skenförsäkra ifred, dom får inte ut pengar på försäkringen och vi betalar alltså inte för dom... har jag missuppfattat?
SvartR1a skrev:DåAllt slutade med att den unge mannen fick KÖPA tillbaka sin egen MC![]()
fwk skrev:Inlagt idag 0238..av en nyreggad användare......låter som en fyllegrej i mina öron. "Nu ska vi reta polarna på sporthoj och få en tråd med 14 sidor hat mot skenförsäkrare"
Har jag fel kan jag väl bara önska Rickster lycka till och hoppas du får hojen snodd i veckan![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |