Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja, folk stödjer ju på fullaste allvar terroristpacket i Palestina också.Olzki skrev:Min uppfattning är densamma som Markus. Det är tragiskt och direkt motbjudande att någon självvalt har Che som avatar. Skickar ett ganska tydligt budskap om nivån på personen bakom avataren, men det kanske inte gör dig något. Sen jämför du med en amerikansk flagga?!![]()
Fast du kanske bara skämtar illa, vad vet jag.
/Olzki
gthyni skrev:Den moderna högerargumentationen är att klassificera alla som
har en annan åsikt som terrorister och masmördare...
Olzki skrev:Fast du kanske bara skämtar illa, vad vet jag.
Olzki skrev:Min uppfattning är densamma som Markus. Det är tragiskt och direkt motbjudande att någon självvalt har Che som avatar. Skickar ett ganska tydligt budskap om nivån på personen bakom avataren, men det kanske inte gör dig något. Sen jämför du med en amerikansk flagga?!![]()
/Olzki
Olzki skrev:Min uppfattning är densamma som Markus. Det är tragiskt och direkt motbjudande att någon självvalt har Che som avatar. Skickar ett ganska tydligt budskap om nivån på personen bakom avataren, men det kanske inte gör dig något. Sen jämför du med en amerikansk flagga?!![]()
/Olzki
va, gör devalmers skrev:Tja, folk stödjer ju på fullaste allvar terroristpacket i Palestina också.
Mördare å mördare, det var ju trots allt krig.Markus skrev:Inte alls, men de som var terrorister och mördare ska benämnas som det.
eus skrev:Nej?
Vem har dödat flest?
Fast det är klart, i demokratins namn som det så fint heter så är väl det mesta tillåtet.
Men om en gerillaledare med folket bakom sig störtar en USA sanktionerad ledare som Batista så är det helt plötsligt inte i demokratins namn längre?
USAs störtande Salvador Alende var väl förstås också i "demokratins namn"?
CIA pumpade in ett antal miljarder dollar i kampanjer för att avsätta Alende, men efter som dom misslyckades och han blev återvald flera gånger så fick man bomba bort honom också.
Sen fick ju Chilé Pinochet av USA istället, det är dom nog tacksamma för.![]()
Jag lovar, det var inte med meningChris Ash skrev:Icke att förglömma Sandinisterna i Nicaragua, El Salvador, Grekland och den jättedemokratiske Suharto i Indonesien.
Men vulgärhögern är lika blind som vanligt, dock är det skitkul att man kan reta upp dem med en bild på Che Guevara.![]()
Moget hörru, väldigt mogetChris Ash skrev:...dock är det skitkul att man kan reta upp dem med en bild på Che Guevara.![]()
Bingo skrev:Moget hörru, väldigt moget![]()
Jag ser att du bytt avatar. Prisa gud att den mannen ligger där han ligger.Chris Ash skrev:Visst är det?
valmers skrev:Jag ser att du bytt avatar. Prisa gud att den mannen ligger där han ligger.
Det äcklet höll på att kosta oss relationen med hela den ickekommunistiska världen. Tack Christer.Chris Ash skrev:Det menar du inte......
valmers skrev:Det äcklet höll på att kosta oss relationen med hela den ickekommunistiska världen. Tack Christer.
eus skrev:Men alla soldater som kämpar i krig sållas väl också till skaran mördare antar jag?
Nej nu tycker jag nog att ditt resonemang haltar lite.Markus skrev:Det där är ett lustigt resonemang, och någonstans hamnar man i en subjektiv bedömning. Det är bara det att du och jag hamnar där vid olika tillfällen, inget att orda om. Hitler var i krig, alltså var judeutrotningen nödvändig. Kriget tvingades han till av omvärldens förtryck efter WW1. Eller...?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |