Och så rökte jag WATZ!!!

Ett grattis är väll på sin plats antar jag.:tummenupp

Härligt! Då tar jag för givet att du slutade minst två placeringar före honom i racet också! :)

Ja..... nu gick det ju inte riktigt så! Tanken var ju att "Nu ska jag sugas med i den goa speed som boyzena (och da GIRL: Caroline:Bugar) har... och jag kom iväg FINT, var nog sjua på bromsen i startkurvan, men sen lämnade jag 22 cm lucka till höger och ZAPP, så var någon där!!! "OJ DJÄVLAR" lät det i hjälmen, och innan jag hann tänka klart ZAPPet så var någon mer där, och sen kom Watz och så var det klart! 12 ut på rakan! Och sedan kom en varje varv in i depåkröken och så blev det en 17e i mål!
Men jag rökte en två varv före mål:yoparty i det 16000 varv långa racet! Åtminstone kändes det så långt!:brinnerup Tjo vad trött jag var!!!

Kungligt!
Jag har också startat före Fredde på ett SM race. :stolt
Fast då hade han inte kört en meter på kval innan så han fick starta sist, jag var näst sist. :brinnerupp

Watz på 12e plats.. :va

Fick han en släng av Ebola eller vad var felet?

Grattis, det va en rolig helg med riktigt blandade väderförhållanden :) ska försöka lägga ut starten från Robbans kamera när jag klippt till den..
//Anders

Hej från publiken :-) Ni var roliga(st) o kolla på! F*A*N vilken kurfvhastighet ni har. Dårar :tummenupp

PS. Mozzbärk: sittställningen..? :krama

//Magistern

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey