Silwer
för******
jag är inte så förtjust i att vrålvarva så jag vill ha några kubik till även om det inte går fortare direkt, lite finfin gubbkörning vetu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rigge skrev:Är ni förvånade över att det finns dom som köper en sån som första? Nästan alla som tar körkort köper 1000cc sporthoj, allra minst en 750. Så är det med dom jag känner iallafall.

R1Ola skrev:Själv hade jag en Gixxer 750 -99 som första hoj en helv sommar och sedan bytte jag upp mig till en sprillans ny R1-01. Även om det inte var så klokt som nybörjare,men det e det här collhets faktor. Öhh fetaste bågen Grabbar. Jag kan säga att bara för att man köper en värsting hoj behöver man inte köra som en idiot för det. Jag tog det lungt men det e inte alla som gör det.
Gustav1 skrev:Men det konstiga är att den allmänna uppfattningen verkar vara att en R6:a är att jämföra med en moped. Jag har inte kört R6 så jag vet fan inte, men den verkar ju inte speciellt slö.
Det bästa är nog att ge fan i att köra hoj.
Bikerbitch skrev:Undrar hur mycket som handlar om att man skall vara ball o impa...
John Holmes skrev:Varför är premierna så dyra???![]()
t-rex skrev:...och då pasar r6 bra, för den är ju ungefär som en moped.
Eller?
Din moppe måste varit grymmast på denna jord!! :kockoSuomalainen skrev:koll på läget??
Din moppe måste varit grymmast på denna jord!! :kocko
t-rex skrev:Gå ut på stan. Be någon, vem som helst, förklara ironi. Kom tillbaks. Läs igen!![]()
sunkan skrev:jag har precis inkasserat i en r6 haft kökort i drygt en vecka... tycker inte effekten e allt för svår hanterlig...
Flagga skrev:Det tycker nog därmot en av mina f.d. grannar som hade haft körkort betydligt längre. Han susade förut omkring på en R6:a, men får numera åka fyrhjulig stol.
Den verkar tydligen vara en vanlig rekommendation som "förstahoj"...lite hänger ju på det egna omdömet också...
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |