Video Och då sa Randy Mamola till mig att....

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Familjen semestrar på Nya Zeeland, och plötsligt upptäcker jag att racerbanan Hampdon Downs ligger längs rutten. Och ett gäng legendariska GP-förare ska vara där, då finns det ju bara en sak att göra; åka dit!!!! Jag hade 49 minuter på mig, och aldrig har jag väl utnyttjat tiden så väl. :fakta
Kolla in när #22MOZZ mötte Randy Mamola, Kevin Magee, Steve Perrish, Aaron Slight, Graeme Crosby, Jeremy Burgess, Hugh Andersson och inte minst Andrew Stroud och hans Britten!!! :):rock

https://www.youtube.com/watch?v=iA1dGgQMTmY

Hahaha, Underbart, bara du Mozz :D

Varenda jäkla planet måste stått i rätt linje med jorden den dagen :tummenupp

Alla dessa storheter, kul att se Jerry Burgess, det var länge sen.

Du pratade med alla dessa idoler, som förövrigt lär ha fått en helt ny bild av Sverige, men inte Jerry B... Som tvättar kåpor (hur absurt är inte det, fast egentligen inte, det är ju Jerry).
Blev du Starstruck eller bara bortmotad? :rock

Det verkar ju inte ta slut, Britten V1000 :Bugar
Var tvungen att fara upp till MC Collection 2011 bara för att få ta på en...

Och allt detta "råkar" du uppleva på under en timma, imponerande.. :fyllisar

Britten V1000 MC Collecton.jpg

Last edited:
Blev du Starstruck eller bara bortmotad? :rock

View attachment 442197

STARSTRUCK!!!! Absolut!

Och det blir faktiskt ännu roligare! Idag var jag på polisstationen i RAndwick, Sydney, och rapporterade borttappade/stulna saker, och när jag stått där och pratat med polisen ett slag, så sa han:
- Were you in New Zealand tis weekend? At Hampton Downs watching roadracing?

Och på det var jag ju tvungen att svara Ja, det var jag!

Då hade tydligen jag synts på TV när jag skakar hand med Graeme Crosby (vid 04.40) och kommentatorn sa "and the spectators loved to see their heroes from the past!":):):)

Last edited:
STARSTRUCK!!!! Absolut!

Och det blir faktiskt ännu roligare! Idag var jag på polisstationen i RAndwick, Sydney, och rapporterade borttappade/stulna saker, och när jag stått där och pratat med polisen ett slag, så sa han:
- Were you in New Zealand tis weekend? At Hampton Downs watching roadracing.

Och på det var jag ju tvungen att svara Ja, det var jag!

Då hade tydligen jag synts på TV när jag skakar hand med Graeme Crosby (vid 04.40) och kommentatorn sa "and the spectators loved to see their heroes from the past!":):):)
Hahaha, "Nu även känd från TV" och uppmärksammades av en polis i Australien i ett TV-inslag från Nya Zeeland, i'm impressed :)

Hoppas det inte var några viktiga saker som stals/tappades och önskar er fortsatt trevlig semester :tummenupp

Såååå j.....vla cooolt! Jag är inte ett dugg avis på dig Mozz!!!....:gnissla:huvet:huvet:huvet
:)

Aaron Slight, sa han verkligen "Pin it", sa han inte "Bin it..."? :rock:)

Aaaaaaargh, inte alls avundsjuk. Så det så, inte alls!
Eller..... liiite kanske, jäklar vilken upplevelse. Det där måste vara högre odds på än att vinna på lotto. Och troligtvis mera värt också.

jäklar vilken upplevelse. Det där måste vara högre odds på än att vinna på lotto. Och troligtvis mera värt också.

Helt jäkla lysande, hade som sagt bara en liten stund på mig, visste att deras hojar stod i box 19-20, och så stod de där ALLESAMMANS, uppradade och väntade på att köra ut!!!! 10 minuter tidigare eller 3 minuter senare hade det inte funkat. Nu tyckte både de och jag att det var skitkul!:)

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2