Edvinsjolund
Ärkemongo
Krugger eller Egeland vore intressant att se i en serie.
Krugger MOT Egeland!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Krugger eller Egeland vore intressant att se i en serie.
Kommer ju en ny serie nu, "Paul Sr. vs. Paul Jr.".
Så nu ska de tävla i vem som kan svetsa fast mest krimskrams på postorderramar?![]()
Så nu ska det bråkas på allvarKommer ju en ny serie nu, "Paul Sr. vs. Paul Jr.". Junior har haft ett års förbud att bygga hojar (konkurrerande verksamhet) som nu gått ut så han har öppnat en shop tvärs över gatan från farsan.![]()
De gör väl egna ramar sedan länge? Kommer ihåg ett avsnitt för åratal sedan då de testade jiggar m m för ramtillverkning. Från början dock köpte de in fälgar m m men det är länge sedan nu.
Men det duger väl inte om de inte börjar med en kub järn att tälja på. Särskilt från folk i soffan som inte kan montera miniblinkers själva.![]()
Jo, stretch choppers (förlängda) är och har väl alltid varit deras (Seniors) grej. Har för mig att det skälldes i nåt avsnitt när Jr ville bygga nåt annorlunda men Sr sade nej då det gick utanför deras företagsimage.Långa chopperramar och långa choppergafflar..
Men hur mycket fick man se av det bygget då? När senior klantade sig med gaffeln, lite när de pillrade med luftfilter, när de försökte bända bakskärmen på plats och när de lyfte motorn på plats. Totalt ca fyra minuters byggtid. Det handlar ju minst lika mycket om juniors hundpark eller Mikeys standupnummer.Dieseln var väl lite ovanlig i alla fall.
Biker Build-Off.Var inte den hojen med i något program på tv där dom hade någon tävling i hojbygge? minns att jag har sett ett sånt program för några år sen.
Var inte den hojen med i något program på tv där dom hade någon tävling i hojbygge? minns att jag har sett ett sånt program för några år sen.
Han har ju en betydligt renare look på sina hojar. Faller mig bättre i smaken än OCC-hojarna.Jo, Russell Michell på Exile Cycles byggde den framför kamerorna i programmet Biker Build Off.
Han har ju en betydligt renare look på sina hojar. Faller mig bättre i smaken än OCC-hojarna.
http://www.exilecycles.com/index.php?section=1
Coolaste triken är Togos Guzzitrike.
Ja, han verkar ju såååå trevlig.
En jävla gris, skulle jag vilja säga. Han och Tiger Woods..
vadåå har dom båda varit otrogna mot dig el ??
och det baserar du på tidningar och rykten el har du träffat han ??
Rick och Vinnie får man väl anse som "hyffsade" hantverkare eller? Nubbies lackeringar går väl inte av för hackor heller.
Sen har det ju vart lite andra roliga prylar Koppar hojen från frihetsgudinnan. Den fuggen var ju inte helt fel.Eller motorn i Cobra hojen=mumma![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |