OCC----vad hände?

Där kan jag hålla med cirkusen blev för stor. Men jag behöver inte tycka att hela hojen är snygg. Olika snygga/annorlunda detaljer å lösningar gillar jag. Sedan gör det ju givet inget om hojen ifråga är snygg /fräck. Ta starholken som ex. Den har ju båda delar.:yoparty

OCC var najs i början särskilt då de pysslade ihop tankar osv men sedan verkade som om det enda de gjorde var att de skruvade ihop cyklarna och ritade lite på papper.Grälena mellan junior och senior blev ochså trötsamma då det hela tiden gnälldes om samma skit.Det verkade som om hojjbyggena inte prioriterades i serien utan grälena och Mickeys misstag+ lite fotbollsmatcher var viktigare.

Frågan är inte vad som hände, utan varför det inte hände tidigare.
Hur många säsonger hann de göra? Sjutton och en halv?

Lägg ner allt trams som hör hemma på MTV och återinför dokumentärer på Discovery så ska jag överväga att åter skaffa en TV i händelse av att jag blir förlamad nacken nedåt så jag blir förpassad till mitt hem. Men kanske inte ens då. Det ska vara förbannat bra dokumentärer i sådana fall. :mad:

Inget snack om att det byggts en del jävligt häftiga prylar, dock ej en hel häftig hoj.
Det är att se wt-fetton på bla. resa i Europa, kastandes signerade freesbees som får mig att kräkas.
Självgodheten har fått ett ansikte och det är fan inte vackert.

*puh* Började tro att jag var den enda som inte klarade av att se dessa miffon på TV.

Alltså, det finns folk som kan bygga sjuka grejer... det finns folk som är riktigt bra tv-personligheter... dessa två är sällan samma folk.

Bara jag som fortfarande uppskattar detta programmet?

Nejdå. Programmets popularitet har ju en stor del i deras framgångar...om man säger så.

Hade inte serien gått på tv så hade dom fortfarande byggt nån enstaka hoj i ett skjul tror jag. Åtminstone hade dom inte haft det skrytbygget dom har nu.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph