Håller med där.
Men ser ju att dom plockar ned kärrorna i molekyler.
Tror dom har blästrat och lackat varenda chassi i serien.
Byter framvagnar, dämpare, bromsar, golv mm etc... Ljusår ifrån mupptv på mtv
Nä GuW slå dig ned framför dumburken och håll ögonen öppna denna gång!
Eller ställ dig på apberget skämmes!
Jag tror det är du som ska ska skämmas!
Har man inte efter två avsnitt genomskådat programmet så borde man gå om grundskolan.
Show, show, och mera show.
Chip ritar en snygg bil på papper, ett gäng mexare häller en hink spackel på ett lik och slipar fram det chip har ritat.
Visst, på en bil bultar dom fast en komplett ny framvagn som någon har sponsat, på en annan lagar dom rosten, men oftast byter dom bara trummorna mot skivor och ok för att det ser snyggare ut innanför dom gigantiska cromfälgarna.
Sen byter dom hela drivlinan mot en ny ur låda, och får inte skiten att funka förän en minut innan leverans.
Chip's senaste gimmick är att kliva in och kapa upp ett hål i en redan lackerad huv, inte för att det de facto är svårare att kapa i en lackerad huv, utan för att det är spektakulärare TV....
Nästa gång du ser programmet kan du ju lägga märke till vilka enorma mängder spackel det är på bilarna innan lack, det blir så när man bränner fast en plåtbit med fals, bankar in svetsen och spacklar över.
Ja, jag ser programmet, jag har nog sett nästan alla avsnitt, inte för att det är bra utan för att jag äter den tiden...