OBS!!!!Morsans skoter stulen!!!!OBS!!!

Jonas24

Ny medlem
Gick med
21 May 2003
Ort
Malmö
Hoj
VFR750-94
Det jävligaste som kan hända en tvåhjulsälskare hände morsan i natt.
Hon blev bestulen på sin HONDA skoter modell x8r

skotern är likadan som den på bilden här http://images.google.se/imgres?imgu...es?q=x8r&svnum=10&hl=sv&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Skotern stals på norra fäladen i LUND natten till idag torsdag den 19:e februari. Kan ni brödrar o systrar hålla utkik efter den vore det jävligt schysst av er. Finns en belöning att hämta vid tips som leder till att den hittar tillbaka till morsan.

Man blir så jävla förbannad att pissskitfolk a la tjuvsvin inte kan skilja på mitt o ditt. Tyvärr vara bara moppen trafikförsäkrad så det kommer bli tugnt ekonomiskt sett för henne som jobbar o sliter. Så särskilt mi i södra delen av vårt land kan väl snälla hålla utkik efter en tjuvfan på en Hondaskoter. Ena backspegeln saknades också på den
Tack på förhand
 
Jonas24 skrev:
Det jävligaste som kan hända en tvåhjulsälskare hände morsan i natt.
Hon blev bestulen på sin HONDA skoter modell x8r

skotern är likadan som den på bilden här http://images.google.se/imgres?imgu...es?q=x8r&svnum=10&hl=sv&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Skotern stals på norra fäladen i LUND natten till idag torsdag den 19:e februari. Kan ni brödrar o systrar hålla utkik efter den vore det jävligt schysst av er. Finns en belöning att hämta vid tips som leder till att den hittar tillbaka till morsan.

Man blir så jävla förbannad att pissskitfolk a la tjuvsvin inte kan skilja på mitt o ditt. Tyvärr vara bara moppen trafikförsäkrad så det kommer bli tugnt ekonomiskt sett för henne som jobbar o sliter. Så särskilt mi i södra delen av vårt land kan väl snälla hålla utkik efter en tjuvfan på en Hondaskoter. Ena backspegeln saknades också på den
Tack på förhand


Jag tror jag såg en fjortisturre i Kista köra den... Eller det kanske var en annan. Finns väl 10000000 sånna i Kista!!

Ärligt, Jag lider med dig/henne. Om folk bara kunde skilja på DITT å MITT! :mad:
 
Kolla på gunnesbo, norra fäladen, östra torn och klostergården det är där tjuvpack brukar hålla till, speciellt gunnesbo o norra fäladen.

Hoppas ni hittar den. :)
 
Jonas24 skrev:
Det jävligaste som kan hända en tvåhjulsälskare hände morsan i natt.
Hon blev bestulen på sin HONDA skoter modell x8r

Man får inte stjäla saker!! :mad:

Allra helst inte från mammor.....Vi har det fan så jobbigt med att få ihop det ändå utan att det ska snos grejjor av oss, som vi har haft ett helskotta besvär för att ha råd att köpa...

Jag blev ju av med skinnstället plus massa andra tillbehör för en månad sen.. :huvet och det har satt ordentliga käppar i hjulen för mig.
 
Samuel_LJackson skrev:
och jag håller koll på Östra T.... :mad: :mad:
Och jag håller koll på Norra Fäladen, måste ju ändå hålla koll på bilen och mcn mina. Kul med två skadegörelser inom ett år :( (fast när dom försökte sno bilen åkte dom i allafall fast, fast det var ju inte mycket till straff de två 17åriga puckona fick :mad: )

Nä, en händelse till i mitt garage och jag flyttar ifrån det här jävla tjuvområdet.
 
Håller utkik i lund o staffanstorp.. men vad utmärker den mer än att en spegel e borta?
 
Håller lite utkick i Helsingborg, där är jag inte inne i City såå ofta men det är bättre än inget :tummenupp

Sånt är för jävligt jag håller med, sen är det väll oftast idiotiska familjer som gör det också barn till den familjen alltså. Kommer hem med en moppe "titta mamma vad jag hittade i skogen" typ....... själv så hade farsan slått ner mig ju om jag hade snott något sånt värdefullt. ( till viss det, han hade flippat ur iallafall )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top