OBS!!!!Morsans skoter stulen!!!!OBS!!!

Jonas24

Ny medlem
Gick med
21 May 2003
Ort
Malmö
Hoj
VFR750-94
Det jävligaste som kan hända en tvåhjulsälskare hände morsan i natt.
Hon blev bestulen på sin HONDA skoter modell x8r

skotern är likadan som den på bilden här http://images.google.se/imgres?imgu...es?q=x8r&svnum=10&hl=sv&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Skotern stals på norra fäladen i LUND natten till idag torsdag den 19:e februari. Kan ni brödrar o systrar hålla utkik efter den vore det jävligt schysst av er. Finns en belöning att hämta vid tips som leder till att den hittar tillbaka till morsan.

Man blir så jävla förbannad att pissskitfolk a la tjuvsvin inte kan skilja på mitt o ditt. Tyvärr vara bara moppen trafikförsäkrad så det kommer bli tugnt ekonomiskt sett för henne som jobbar o sliter. Så särskilt mi i södra delen av vårt land kan väl snälla hålla utkik efter en tjuvfan på en Hondaskoter. Ena backspegeln saknades också på den
Tack på förhand
 

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Såld...
Jonas24 skrev:
Det jävligaste som kan hända en tvåhjulsälskare hände morsan i natt.
Hon blev bestulen på sin HONDA skoter modell x8r

skotern är likadan som den på bilden här http://images.google.se/imgres?imgu...es?q=x8r&svnum=10&hl=sv&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Skotern stals på norra fäladen i LUND natten till idag torsdag den 19:e februari. Kan ni brödrar o systrar hålla utkik efter den vore det jävligt schysst av er. Finns en belöning att hämta vid tips som leder till att den hittar tillbaka till morsan.

Man blir så jävla förbannad att pissskitfolk a la tjuvsvin inte kan skilja på mitt o ditt. Tyvärr vara bara moppen trafikförsäkrad så det kommer bli tugnt ekonomiskt sett för henne som jobbar o sliter. Så särskilt mi i södra delen av vårt land kan väl snälla hålla utkik efter en tjuvfan på en Hondaskoter. Ena backspegeln saknades också på den
Tack på förhand


Jag tror jag såg en fjortisturre i Kista köra den... Eller det kanske var en annan. Finns väl 10000000 sånna i Kista!!

Ärligt, Jag lider med dig/henne. Om folk bara kunde skilja på DITT å MITT! :mad:
 

Solid snake

Guest
Kolla på gunnesbo, norra fäladen, östra torn och klostergården det är där tjuvpack brukar hålla till, speciellt gunnesbo o norra fäladen.

Hoppas ni hittar den. :)
 

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Gävle
Hoj
zx6r -99
Jonas24 skrev:
Det jävligaste som kan hända en tvåhjulsälskare hände morsan i natt.
Hon blev bestulen på sin HONDA skoter modell x8r

Man får inte stjäla saker!! :mad:

Allra helst inte från mammor.....Vi har det fan så jobbigt med att få ihop det ändå utan att det ska snos grejjor av oss, som vi har haft ett helskotta besvär för att ha råd att köpa...

Jag blev ju av med skinnstället plus massa andra tillbehör för en månad sen.. :huvet och det har satt ordentliga käppar i hjulen för mig.
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Samuel_LJackson skrev:
och jag håller koll på Östra T.... :mad: :mad:
Och jag håller koll på Norra Fäladen, måste ju ändå hålla koll på bilen och mcn mina. Kul med två skadegörelser inom ett år :( (fast när dom försökte sno bilen åkte dom i allafall fast, fast det var ju inte mycket till straff de två 17åriga puckona fick :mad: )

Nä, en händelse till i mitt garage och jag flyttar ifrån det här jävla tjuvområdet.
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Håller utkik i lund o staffanstorp.. men vad utmärker den mer än att en spegel e borta?
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
Håller lite utkick i Helsingborg, där är jag inte inne i City såå ofta men det är bättre än inget :tummenupp

Sånt är för jävligt jag håller med, sen är det väll oftast idiotiska familjer som gör det också barn till den familjen alltså. Kommer hem med en moppe "titta mamma vad jag hittade i skogen" typ....... själv så hade farsan slått ner mig ju om jag hade snott något sånt värdefullt. ( till viss det, han hade flippat ur iallafall )
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top