Obs!! Grymma Bilder Här!!

Haha knasbollar. Ni tror säkert att jag är avundsjuk på hennes tuttar, men så är ikke fallet.
Jag tycker bara själv avataren i sig är lite stötande med en tjej som masserar sina egna bröst :)

Bröst är jättefina att titta o klämma på och jag tror faktiskt att en del skulle misstycka om jag slänge upp en hårig mansröv här ;)

Till trådens skapare- Ha damer på avataren, men lite mera smakfullt kanske :cool:

Fan, jag blir helt hypnotiserad av bröstavataren... Kan sitta o kolla på den i flera timmar :p

KickAss_Prod´s skrev:
HAHA..Snyggt Nisse..hade blivit satans impad om du slangat förbi mig på den hojen :rock

Va e d för hoj?
Haha det är en av mina gammla moppar :) En K50. Fast dedär är väl 2år sen eller nåt tror jag. Har inte kvar den...saknar både den och DT50:in lite måste jag säga! Dom va skoj. Gick och slanga hur långt som helst ju :) Va ens egna kondition som avgjorde längden på slangningarna :)
Har massa gammal film också nånstans :hej

Nisse Järnet skrev:
Haha det är en av mina gammla moppar :) En K50. Fast dedär är väl 2år sen eller nåt tror jag. Har inte kvar den...saknar både den och DT50:in lite måste jag säga! Dom va skoj. Gick och slanga hur långt som helst ju :) Va ens egna kondition som avgjorde längden på slangningarna :)
Har massa gammal film också nånstans :hej
Gick det få några fina stoppiesar på DT50:n också? Lite mer bilder från kung Nisse tycker jag skulle lätta upp trådens något tryckta stämning. :)

Haha ja visst kan jag kasta upp lite fler. Har hur många som helst...Men det finns folk som ogillar moppar så jag tar de lite piano.

Bifogat

• 9.jpg
    9.jpg
    18.3 KB · Visningar: 178
Bikerbitch skrev:
Haha knasbollar. Ni tror säkert att jag är avundsjuk på hennes tuttar, men så är ikke fallet.
Jag tycker bara själv avataren i sig är lite stötande med en tjej som masserar sina egna bröst :)

Bröst är jättefina att titta o klämma på och jag tror faktiskt att en del skulle misstycka om jag slänge upp en hårig mansröv här ;)

Till trådens skapare- Ha damer på avataren, men lite mera smakfullt kanske :cool:

ja nu är det då lite skillnad på en röv och ett par pattar lilla gumman... :rodnar

Nu får det vara färdigt med bröstavatarer och märkliga giffar med tjejer som gör det ena och det andra. "Sporthoj" borde avslöja vad det handlar om här. Inte "sportbröst" eller "sportslampa".

Tack.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...