Obs!! Grymma Bilder Här!!

Vill bara lägga mig i... Vad har din avatar med motorcyklar att göra? Jag gillar bröstavataren! =).. Och tänk på hur sexistisk din kan vara, man kan ju tydligen använda bananer till annat än att stoppa i käften har jag hört...

- Johan

CorbenDallas skrev:
Varför inte gilla den på Lunarstorm eller nåt annat hormonstinnt Tonårstillhåll istället då? Har knappast nåt med motorcyklar att göra.

Försök hålla stilen lite va!! Det klagas högljudt på att här är för lite tjejer o det är för lite tjejer som kör MC osv. Tror du/ni på största allvar att dom uppskattar det där?

Kickass:Proud´s avator stannar :mattias

Sen blir ingen normalfuntad tjej upprörd om man kollar på hans avator heller. Stirra inte om ni inte vill se då.

750RR

Hade någon tjej haft en kille som stod och smekte sig själv som avatar så hade jag skitit fullständigt i det...

Det är lite som "Lara Croft"-syndromet: Så fort det kommer ett spel med en välsvarvad kvinna som huvudperson så höjs rösterna runt om i världen och folk pratar om hur förnedrande spelet är. Ingen höjde dock ögonbrynen åt de vältränade killar som fram tills dess varit huvudpersoner i ett antal datorspel.

CorbenDallas skrev:
Varför inte gilla den på Lunarstorm eller nåt annat hormonstinnt Tonårstillhåll istället då? Har knappast nåt med motorcyklar att göra.

Försök hålla stilen lite va!! Det klagas högljudt på att här är för lite tjejer o det är för lite tjejer som kör MC osv. Tror du/ni på största allvar att dom uppskattar det där?

suck... slappna av lite och ta inte allt på 100% allvar så ska du se att livet blir så mycket roligare! :tummenupp

Chefen Alabama skrev:
Och din avatar har nåt med hojjar att göra då?

Att gnälla och låta som en 370-år gammal gubbe kommer förmodligen inte att göra nån som helst förändring...

Nope, det har den inte, men den visar inte ett par pattar i allafall.

Nä, det är mkt möjligt det inte blir nån förändring men jag liksom du o alla dina hormonstinna gelikar har en rätt att säga min åsikt vilket jag också gjort.

mr_rockster skrev:
Vill bara lägga mig i... Vad har din avatar med motorcyklar att göra? Jag gillar bröstavataren! =).. Och tänk på hur sexistisk din kan vara, man kan ju tydligen använda bananer till annat än att stoppa i käften har jag hört...

- Johan

Min avatar är inte ett dugg sexistisk. Det är bara lilla du som tittar för mkt på pappas porrfilmer.

Suomalainen skrev:
suck... slappna av lite och ta inte allt på 100% allvar så ska du se att livet blir så mycket roligare! :tummenupp

Jag tar inte allt på 100% allvar heller. Jag har inget emot avataren som sådan. Dock tycker inte jag att den passar sig här.

Hör min avatar hemma här?
Hör egentligen någons avatar som visar annat än deras ansikte eller möjligtvis deras hoj hemma här?
Hör avatarer över huvud taget hemma på ett mc-forum?

Det blir liksom lite roligare så, slappna av.

CorbenDallas skrev:
Nope, det har den inte, men den visar inte ett par pattar i allafall.

Nä, det är mkt möjligt det inte blir nån förändring men jag liksom du o alla dina hormonstinna gelikar har en rätt att säga min åsikt vilket jag också gjort.

Ok, min åsikt är att han ska ha avataren kvar...

Ställningen så här långt:
Ha kvar: 1 Ta bort: 1

Enligt undersökningar tycker nio av tio sporthoj.com:are att kvinno-bröst är fina att se på... keep it!

Verkar som jag inte får ha kvar min avatar..synd!
Ord från regeringen här på sidan!

Kommer me ngt nytt..

KickAss_Prod´s skrev:
Verkar som jag inte får ha kvar min avatar..synd!
Ord från regeringen här på sidan!

Kommer me ngt nytt..

Gillar du inte Hondas bilar?

Ps jag missade den omdiskuterade avataren, kan du lägga in den som bild så man får se och sedan ge en åsikt? :p

Lilla_damen skrev:
gud vilken barnslig avatar...

"If suzuki sucks, yamaha swallows"

Kasta sten i ....... :D

Roligt att vissa är ute och åker hoj, själv sitter man hemma med två benbrott :crash
Och sukan står i garaget.

//Anders

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP