Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chronic skrev:Naaa, den är ju avställd tyvärr.
Chronic skrev:Hade aldrig skrivit att den var avställd om jag trott någon hade brytt sig.
En avställ hoj för MIG är ett stycke metall, utan skyldigheter mot samhället, medtrafikanter osv osv. Klotar jag betalar jag, så kände jag när jag fick lust att ta en sen hösttur, den enda turen obes/oförs för övrigt.
Jag kan iaf betala för mig, till skillnad från en pundare i Volvo utan nummerskyltar som backar in i din parkerade bil.
Jag ville i första hand varna för tegelstenen så nu är ni varnade![]()
Kamikaze kid skrev:Men det kommer kommenteras!
Var så säker!
Chronic skrev:Klockan 17:00 idag körde jag på en tegelsten norrgående precis innan man har Stora Essingen på vänster. Vänsterfilen. Fälgen blev ungefär som man kan tänka sig en fälg vs tegelsten i 130km/h, luften försvann blixtsnabbt såklart men höll mig på hjulen till stängda avfarten mot lilla Essingen.
Den utfläkta fälgen var millimeter ifrån att ta i bromsoken, så nog fan hade man TUR idag och inget annat.
Nu kommer nog snön ut före mig på vägen, tur att man hann gasa lite i nya tunneln iaf![]()
Chronic skrev:En avställ hoj för MIG är ett stycke metall, utan skyldigheter mot samhället, medtrafikanter osv osv. Klotar jag betalar jag, så kände jag när jag fick lust att ta en sen hösttur, den enda turen obes/oförs för övrigt.
Chronic skrev:Det hade hursomhelst kostat andra mcåkare mer om den varit påställd, då hade gaffeln blivit böjd också!
Öhh..![]()
Chronic skrev:Det hade hursomhelst kostat andra mcåkare mer om den varit påställd, då hade gaffeln blivit böjd också!
Öhh..![]()
Chronic skrev:Hade aldrig skrivit att den var avställd om jag trott någon hade brytt sig.
En avställ hoj för MIG är ett stycke metall, utan skyldigheter mot samhället, medtrafikanter osv osv. Klotar jag betalar jag, så kände jag när jag fick lust att ta en sen hösttur, den enda turen obes/oförs för övrigt.
Jag kan iaf betala för mig, till skillnad från en pundare i Volvo utan nummerskyltar som backar in i din parkerade bil.
V-Gurra skrev:Nu brukar inte jag vara nån som moraliserar, men vad fan tänker du på då du kör oförsäkrat och dessutom i 130 på essingeleden? Eftersom du skrev runt 17-rycket så antar jag att essingeleden var tokfylld med bilar som vanligt...
Mycket moget...
Och att dessutom köra oförsäkrat med argumentet "klotar jag betalar jag"...
Hur gammal är du grabben?
:kocko
/VG
Chronic skrev:DU har förlorat alla möjligheter till ett verbalt korrekt bemötande pga dina tidigare ogrundade påhopp på allt och inget. Dessutom har jag hört att du är från Sundsvall, DÄR FINNS INGEN MIDNATTSSOL DIN NERD!
Chronic skrev:Naaa, den är ju avställd tyvärr. Fälgen är ju av aluminium så den går ju att rikta, ( eller kanske inte) i morgon lämnar jag in den till Anders på INTERA AB i Länna, de är ju proffs på sånt här.
Tyckte jag såg den Satans tegelstenen idag när jag åkte åt andra hållet, se upp för den med andra ord.
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |