Obra på Essingeleden

johanrehn80 skrev:

Jag håller till viss del med om vad DanTheMan säger, även om jag inte är vän av begreppet "moralkärring". V-Gurra ifrågasätter till exempel hur gammal trådstartaren är, och dennes mognad. För att komma med ett sådant påhopp tycker jag först att man bör fundera över sin egen mognad, t.ex. om man alltid kör som det står på dom gulröda skyltarna eller inte. Notera att jag inte dömer någon. Jag är väl medveten om att jag inte har grund till det.

RG500-Johannes skrev:
Vissa är så grymt sugna på att hinna slänga iväg ett svar på en postning att de fan inte tänker till innan.
/J
:fakta

Last edited:
Gillar när folk kör oförs, vid en eventuell klotning blir det oftast en hel massa delar till salu som vi gamar glatt köper.!!!!!!

Blip skrev:
130 är väl inte något att tappa humöret för. 230 så hade man börjat höja på ögonbrynen. Men vid 130 har 2:an lagom hunnit i.

inte om man kör v-max... :trött

ed: tycker inte det är ett dugg konstigt att man blir sugen på en tur trots att hojen är avställd, har gjort så själv flera gånger och kommer antagligen fortsätta med det framöver med..

Last edited:
sven666 skrev:
inte om man kör v-max... :trött

ed: tycker inte det är ett dugg konstigt att man blir sugen på en tur trots att hojen är avställd, har gjort så själv flera gånger och kommer antagligen fortsätta med det framöver med..

Det går ju att ställa på knarren om man behöver... det tar ju 20 sekunder på vägverkets internetsite, så det låter ju som en extremt taskigt genomtänkt orsak.

Last edited:
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...