Paradoxy
Guest
Någon som spelar det?
Ras?
Level?
Ras?
Level?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
LasseB skrev:2066622Lvl 15 och och med mänskligt utseende, vampyr är man också.
Har kört i ett par timmar och det är riktigt bra. Saknar dock någon form av bättre hantering av spells, de åtta snabbvalen räcker inte riktigt till.

Paradoxy skrev:2066759Aah, en fellow vampire.
Hatar det![]()
Måste ha en eller två tomma grand soul gems till. Har sex, men två eller tre har en soul i sig![]()
Kollade inte direkt heller så inte lönt att ladda om ett gammalt spel. LasseB skrev:2067042
En liten rolig sak är att attackera en vakt och sen springa in till dina guildmates så blir det en redig fight, var många kroppar som låg runt om i Skingrad igår och tomt på vakter blev det också.
Paradoxy skrev:2067132Haha![]()
Hur tycker du det är att vara vampyr?
Pain in the ass?
LasseB skrev:2067182Nja, det går alltid att hitta nån sovande uteliggare eller någon i ett hus så man får i sig lite nytt blod och slipper solskadorna. Annars bara väntar jag tills nästa kväll. Sen får man ju en boost på vissa attribut så det är inte helt fel.
Missade dock helt varför jag blev vampyr ifrån början, någon som kommer ihåg vad som hände?
Hinkas skrev:2067209Troligtvis sprang du omkring i en fin liten grotta och slaktade vampyrer, varpå du blev "smittad" när en slog/bet dig. Det brukar gå till så när man blir vampyr IAF.
Halogen skrev:2067363Oblivion verkade vara världens bästa spel, ända tills jag läste det som de pratar om här. Scaling, vad fan sysslar de med?
LasseB skrev:2067284Så gick det till. Tänkte inte på det men nu när du säger det så är det ju självklart![]()
Paradoxy skrev:2069603Tror ni att det funkar att gå tillbaka till Martin och be att få Azuras star tillbaka.
Dum som man är så gav man ju den till honom direkt, men nu fattar jag att den är grym :kocko

Blip skrev:2076552Tyvärr får du nog fuska tillbaka den om du vill ha den åter. Alternativt köra en tidigare save.
Själv lyckades jag slå ihjäl Gray prince utan att göra hans Quest vilket innebär att jag inte får den strength bonus som jag skulle fått.![]()
Kosta 17 tusen 
Gothmog skrev:2077396Köpte det i går och lirade tre timmar. Grymt, är helnöjd. Nej förresten...
![]()
VAR helnöjd, för i dag kan jag spela i 1 minut innan ljudet kraschar!!
Spelet kraschar dock ej, men det hackar lite extra.
Ljudet är fortfarande sabbat när jag avslutar till Windows, måste reboota.
Vilket jag gjorde ett dussin gånger, men fortfarande samma skit!
Har inte problem med några andra spel whatsoever...
Men det konstigaste är ju att det funkade perfekt i flera timmar igår!?
Fast nu är det helt omöjligt!![]()
Ska det komma någon patch snart förresten?
Har någon något tips vad tusan det kan vara så släng gärna ut det här.
Min dator: P4 2,53 - 1 Gig - 6800GT@425/1150 och så ett:
Turtle Beach Santa Cruz-ljudkort. <--- (Boven i dramat?)
Paradoxy skrev:2077622
Kolla i aktiviteshanteraren om du har en process som heter Soundman.exe.
Avsluta den isf, den kan krångla till det med ljudet ibland.
Gothmog skrev:2077868Ni som har nVidia och inte redan visste om det,
testa att sätta "frames to render ahead" från 3 till 0.
Detta, hann jag uppleva stämde att det ökade flytet rätt bra om man inte har ett über-system redan. Ni måste låsa upp den funktionen med "Coolbits" dock tror jag. Men det har väl de flesta gjort? Vet inte om ATI har något liknande.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |