OBH Nordica Pizza Pronto

Baka egen pizza eller köpa?

• Antal röstningar
    0

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Funderar starkt på att köpa en sådan hem, gött och slippa alla 1000-tals kronor man lagt på pizza alla år.

Vad säger ni? Baka egen pizza eller köpa dyrt?

Bifogat

• big_38478.jpg
    big_38478.jpg
    32.7 KB · Visningar: 900
Last edited:
M.G.F skrev:
Retro?

Hur skulle dom designa den då? :va

I stil med den?

images%5Carticles%5C4%5CSE77692.jpg

Med tanke på färgen så känns den mer 70.

Sen är väl grejen med pizza att man slipper laga mat,utan bara går och köper.

Pizzorna lär ju smaka ungefär lika gott som den är snygg. Alltså fortsätt du att lägga pengar på dyr pizza, annars kommer du att ha lagt dyra pengar på apparaten som du inte använder som du kunder lagt på ätbarpizza.

Ja förvisso men jag tänker mer på lite hälsosammare pizzor. Min sambo t.ex. älskar pizzor med en massa äckliga grejer på, läs grönsaker men och göra sin egen pizza hemma precis hur man vill, det är nog jävligt fint det.

Sedan kan man ju undra hur den smakar men bara man kör igång med den tror jag att det blir hur gott som helst. Stenugnsbakad pizza hemma. Det är lite flashigt ändå. Framför allt om den smakar gott också.

Köp em marmorskiva och lägg i ugnen och baka pizzorna på den istället. Billigare och säkert godare också. Varför ha en specialapparat för att göra pizza..? :va

Halogen skrev:
Köp em marmorskiva och lägg i ugnen och baka pizzorna på den istället. Billigare och säkert godare också. Varför ha en specialapparat för att göra pizza..? :va

För att det går snabbare än att lägga in en marmorskiva som tar hundra år för att bli varm. Sedan att jag är prylbög är väl också ett faktum som bör tilläggas.

Står inget om temeperatur i infon om den heller. En riktigt pizzaugn kommer väl upp i sådär 300 grader celcius. Och det är ju problemet med hemma ugnarna att man inte kan få tillräckligt hög temeperatur i dom.

acura skrev:
Står inget om temeperatur i infon om den heller. En riktigt pizzaugn kommer väl upp i sådär 300 grader celcius. Och det är ju problemet med hemma ugnarna att man inte kan få tillräckligt hög temeperatur i dom.

Ähh jag tror den funkar. Ska köpa den imorgon.

lär du mig hur man gör en BIGFOOT så kan jag sluta köpa pizza..

tomat, ost, färska tomater (som plockas bort innan ätandet), kebab, strips å kebabsås å chilipulver

heimdal skrev:
lär du mig hur man gör en BIGFOOT så kan jag sluta köpa pizza..

tomat, ost, färska tomater (som plockas bort innan ätandet), kebab, strips å kebabsås å chilipulver

Oh fy fan. Lägger dom stripsen på pizzan innan den gräddas?????

M.G.F skrev:
Oh fy fan. Lägger dom stripsen på pizzan innan den gräddas?????

näää efteråt natürlich-... de e gött somfan.. å man e orörlig i ett par timamr efteråt.. för mättnadsgraden e enorm :)

Det är den perfekta pizzan, man slipper välja mellan kebabtallricken eller pizzan man kan få båda i en. Men jag föredrar varianten där man slängt på färsk sallad också.

acura skrev:
Det är den perfekta pizzan, man slipper välja mellan kebabtallricken eller pizzan man kan få båda i en. Men jag föredrar varianten där man slängt på färsk sallad också.

sallad.. är du kanin?

Det lättar upp samvetet litet :D Nej, men jag tycker att det lättar upp lite i en ganska tungrodd pizza.

Avslöja om den var nå bra så jag vet om jag ska önska mej en sån :tummenupp

Jag brukar köpa sån här pizzadeg på rulle som poppar när man öppnar den och så följer det med tomatsås. Det blir riktigt jävla kanon alltså, godare än på pizzeria. Fast jobbigare då förståss.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back