Oavsiktliga wheeliebilder

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Hoj
S1000RR
Råkade visst sätta GoPron i fotoläge när jag skulle filma. Lite förvånad blev jag när jag hade över 900 nya filer i kameran när jag kom tillbaka.

Men det går inte komma ifrån att det är lite skön slangarkänsla i dom här bilderna :tuttar

Bifogat

• gixxerwheelie (1).jpg
    gixxerwheelie (1).jpg
    48.2 KB · Visningar: 502
  • gixxerwheelie (2).jpg
    gixxerwheelie (2).jpg
    58.9 KB · Visningar: 551
  • gixxerwheelie (3).jpg
    gixxerwheelie (3).jpg
    57 KB · Visningar: 481
  • gixxerwheelie (4).jpg
    gixxerwheelie (4).jpg
    56.4 KB · Visningar: 495
  • gixxerwheelie (5).jpg
    gixxerwheelie (5).jpg
    53.8 KB · Visningar: 463
  • gixxerwheelie (6).jpg
    gixxerwheelie (6).jpg
    50.7 KB · Visningar: 447
GoPro defaultar ju i fotoläge när man slår på den, iaf för mig..

Jäkligt lätt hänt att man kommer hem med massa foton istället för filmer om man inte dubbelkollar att den är i filmläge.

GoPro defaultar ju i fotoläge när man slår på den, iaf för mig..

Jäkligt lätt hänt att man kommer hem med massa foton istället för filmer om man inte dubbelkollar att den är i filmläge.

Det kan du ändra om du vill, bara att gå in i "SET"-menyn och ändra till att den som standard ska starta i filmläget om det är det du använder den till mest.

Det kan du ändra om du vill, bara att gå in i "SET"-menyn och ändra till att den som standard ska starta i filmläget om det är det du använder den till mest.

Ahh grymt! Det är säkert jag eller brorsan som fipplat till det så den defaultar till bilder.. läsa manualer är inte min grej, roligare att testa.. :)

bra tips! tackar!

Jag tyckte också bilderna var kassa....saknade ju förfan en bättre begagnad juggebrud med 70-talsmurra.....det hade varit grejer det

så du får bara 3 morgonsolar av mig....med 70-talsmurran hade det blvit full pott!!!

*/ ?>
Back