Oändligt mycket pengar vad skulle ni göra?

Danne_Boy

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2006
Hoj
2x Gsxr 1000 1st Turbooo
tja undrar vad ni skulle gjort om ni hade oändligt mycket med pengar hur ni skulle bo?köra för bilar? båtar?vem ni skulle bo med osv?
gärna bilder:va

själv skulle jag bo här med min trogna fru jennifer och köra dena mattsvarta peng:D

MVH/Danne

Bifogat

• house_for_sale_miami_6.jpg
    house_for_sale_miami_6.jpg
    47.1 KB · Visningar: 340
  • sovrum.jpg
    sovrum.jpg
    46.8 KB · Visningar: 371
  • bilen.jpg
    bilen.jpg
    59.5 KB · Visningar: 440
  • båt.jpg
    båt.jpg
    33.2 KB · Visningar: 315
  • jennifer-aniston.jpg
    jennifer-aniston.jpg
    46.2 KB · Visningar: 293
Last edited:
Vinterhus i Australien, sommarhus i Sverige, lägenhet i franska alperna. En bunke hojar i varje garage och en Audi RS6 som vardagsbil. :D

Jag hade gjort och köpt precis vad fan jag än känner för :tungan

Jag skulle jobba kvar utan att berätta nåt, och sen börja göra vad jag ville, när jag ville tills de fysiskt kastade ut mig.

Sen skulle jag anställa en betjänt som skulle få köra runt mig när jag ville nånstans. Alltid bära mantel och flytta in i ett kråkslott där jag skulle ägna mina dagar åt alkemi och att leja en gigantisk privat armé för att obemärkt ta över världen. Byta efternamn till Blofeld.

Sen vet jag inte.

jag skulle alltid förflytta mig i en riktigt fet cadillac med en flaska jd hngandes ut ur fönstret, skitpackad.

Jag hade gjort och köpt precis vad fan jag än känner för :tungan

Lustigt att alla väljer en massa prylar om man nu skulle ha obegränsat med resurser. Helt snett i mina ögon. Med mer prylar så följer mer problem och strul, dessutom blir man till slut ägd av sina pinaler istället för tvärtom.

För egen del skulle obegränsade ekonomiska resurser innebära att jag sålde allt som band mig fast vid en punkt och sen dra jorden runt på långa expeditioner. Eller varför inte arbeta lite ideelt för något som verkligen betyder något?

Att sitta på sitt arsele i sin egen biosalong eller flasha runt i nån dyr italiensk bil är bara sorgligt i mina ögon.

Skulle köpa sporthoj.com och flytta denna tråden till Överflödiga diskussioner, annars är jag nöjd.

Skulle köpa sporthoj.com och flytta denna tråden till Överflödiga diskussioner, annars är jag nöjd.
I brist på andra diskussioner som handlar om MC kanske man får tolerera liiiite OT här iaf :)

Förövrigt, så räcker inte oändligt med pengar för att köpa SH :D

Jag skulle utbilda mig till pilot och samla på mig flygplan från andra världskriget och se till att hålla dem i flygvärdigt skick. Självklart skulle jag rasta kärrorna så ofta jag kunde.

Sen tror jag att jag skulle köpa Danmark och göra om det till en till en stooor måltavla där jag tränar bombfällning från flygplanen med riktiga bomber.:banana

Starstriker får jättegärna komma och bedriva lite ideellt arbete bland ruinerna:tungan

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti