Nyttig billig mat i centrala sthlm?

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Nån som har tips på var i stockholms innerstad man kan köpa en billig middag som dessutom är nyttig?

.

På Riddargatan finns en gammal frisör som heter Klippoteket, de har mittemot någon konstig shop. Där har jag ätit hälsotallrik. Fridays har ju cesarsallader som man kan äta utan parmesan, bröd oc dressing, finsn en i kUngsan och en på Birger Jarls Gatan.
Restaurang East har Sushi och sådant, det är säkert nyttigt. (Stureplan).
Hemköp under Åhléns säljer säkert knäckebröd, Vittel och banan om du är sugen annars. :tummenupp

Annars har du ju Sawadee på Olof Palmes gata. ca 55kr för mycket mat! :tummenupp

Markus skrev:
2544290 På Riddargatan finns en gammal frisör som heter Klippoteket, de har mittemot någon konstig shop. Där har jag ätit hälsotallrik. Fridays har ju cesarsallader som man kan äta utan parmesan, bröd oc dressing, finsn en i kUngsan och en på Birger Jarls Gatan.
Restaurang East har Sushi och sådant, det är säkert nyttigt. (Stureplan).
Hemköp under Åhléns säljer säkert knäckebröd, Vittel och banan om du är sugen annars. :tummenupp

Den har jag missat o jag som jobbar på riddargatan och allt. Min favvis i de krokarna är helt klart Sabai Sabai som har tokgod thai för 75kr (65 vid avhämtning)

Maxxi skrev:
2544688 Kranvatten är bara sååååå medelklass:D
:rofl

supergirl skrev:
2544758 Den har jag missat o jag som jobbar på riddargatan och allt. Min favvis i de krokarna är helt klart Sabai Sabai som har tokgod thai för 75kr (65 vid avhämtning)

Var ligger det, Grev Ture?
Om du vill ha nyttigt käk ska du gå till fiket på (Mocco tror jag det heter) korsningen Sibyllegatan/Kommendörsgatan. Grymma "sallader". :tummenupp Du har ju gångavstånd.

Last edited:
Markus skrev:
2544772 :rofl

Var ligger det, Grev Ture?
Om du vill ha nyttigt käk ska du gå till fiket på (Mocco tror jag det heter) korsningen Sibyllegatan/Kommendörsgatan. Grymma "sallader". :tummenupp Du har ju gångavstånd.

Mocco har vi vart o fikat på ibland .. tycker dock inte det är tillräckligt mysstämning för att va ett café.

Sabai Sabai ligger på Linnegatan det syns på långa vägar för deras fina thaidekoration hänger även utanför restaurangen.

Jag käkar Sushi och annan japsmat till lunch varje dag så det får bli Kalori! Tack för tipset!

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back