Nytt visir

Teo skrev:
Tjohej är lika grymt men passar mig bättre, till den kostar det 750! :tomten
Absolut. Nya XR1000 eller vad den heter är asgrym... Men mitt val föll på Arai utan någon specifik anledning. Den var skön och snygg....

Äh, jag var tvungen att lägga upp ett par bilder till... :rolleyes: jag blev så nöjd med det... :)

Bifogat

• Picture 44.jpg
    Picture 44.jpg
    59.3 KB · Visningar: 88
  • Picture 55.jpg
    Picture 55.jpg
    56.6 KB · Visningar: 65
MT skrev:
Tack för tipset! :tummenupp
Skall kolla med han så fort jag har bestämt mig om jag skall ha svart, sliver eller iridium!
Lugnt vettu!!! :tummenupp

Som sagt, han rekommenderas starkt... Jäkligt bra priser och bra service!

Lycka till!!!

:hej
/H

satan va dyrt! O ja trodde de va dyrt till min kolla avatar! Kosta mig 444kr. O e mäkta nöjd! Blå spegel rules! Men någon som vet om de är förbjudet med spegelvisir eller inte. Hörde att de va de pga av bländnings risken!?

Lankfisher skrev:
satan va dyrt! O ja trodde de va dyrt till min kolla avatar! Kosta mig 444kr. O e mäkta nöjd! Blå spegel rules! Men någon som vet om de är förbjudet med spegelvisir eller inte. Hörde att de va de pga av bländnings risken!?
Det är inte förbjudet. Allt som stog i lagen var att man inte får göra ngt som påverkar hjälmens skyddsfunktion. Visiret har inte med det att göra :)

sharpedge skrev:
Jag ska köpa silver/spegel till min agv-hjälm. Heter det silvertonat ? Såg också att det inte var imfritt...

jag har inge aning bara fråga efter ett spegel visir i silver så får du det helt enkelt!... äähh sånt e bara onödigty att ha vad ska man till im fritt till totalt onödigt!!... åker ju aldrig så sakta så det immar igen !! :tuttar :tuttar

sunkan skrev:
jag har inge aning bara fråga efter ett spegel visir i silver så får du det helt enkelt!... äähh sånt e bara onödigty att ha vad ska man till im fritt till totalt onödigt!!... åker ju aldrig så sakta så det immar igen !! :tuttar :tuttar
muahahaha :>

jorå, det kommer jag göra iaf :) Med tanke på vad min försäkring kostar så kommer jag ta det ordentligt försiktigt

Snyggt visir! :tummenupp
Tuffa pojkar kör me silvervisir, så är det bara...

Fick själv punga ut med 700 spänn för ett till min Shoei hjälm, men de va de värt!

McFille skrev:
Snyggt visir! :tummenupp
Tuffa pojkar kör me silvervisir, så är det bara...

Fick själv punga ut med 700 spänn för ett till min Shoei hjälm, men de va de värt!
moppefuckon kör med spegelvisir :D
nä, det såg bra ut det där :tummenupp

Fan är det så dyrt, tyckte jag såg att blå och guldspegelvisiren kostade 765:- på lelles.
Köpte en Arai igår och insåg genast att visiren var dyra då jag fick betala 765:- för ett rök :3freak

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8