Firefly
Sporthojsnörd
Sant!hållundan skrev:
men grymt... =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sant!hållundan skrev:
men grymt... =)
Absolut. Nya XR1000 eller vad den heter är asgrym... Men mitt val föll på Arai utan någon specifik anledning. Den var skön och snygg....Teo skrev:Tjohej är lika grymt men passar mig bättre, till den kostar det 750!![]()
hållundan skrev:Kolla då http://cgi2.ebay.com/ebaymotors/aw-...item=2462789083&frompage=284&de=off&fromasq=1
OM du funtar på den Amerikanska ebaysidan... Han var ruggigt bra att ha att göra med. Löste det med värde på paketet för att slippa moms å tull. Mycket bra att kontakta och svarade snabbt på mail...
Lugnt vettu!!!MT skrev:Tack för tipset!![]()
Skall kolla med han så fort jag har bestämt mig om jag skall ha svart, sliver eller iridium!
Det är inte förbjudet. Allt som stog i lagen var att man inte får göra ngt som påverkar hjälmens skyddsfunktion. Visiret har inte med det att göraLankfisher skrev:satan va dyrt! O ja trodde de va dyrt till min kolla avatar! Kosta mig 444kr. O e mäkta nöjd! Blå spegel rules! Men någon som vet om de är förbjudet med spegelvisir eller inte. Hörde att de va de pga av bländnings risken!?
Jag ska köpa silver/spegel till min agv-hjälm. Heter det silvertonat ? Såg också att det inte var imfritt...sunkan skrev:VA??? fasen va dyrt.. jag la bara 450 spänn för mitt...
sharpedge skrev:Jag ska köpa silver/spegel till min agv-hjälm. Heter det silvertonat ? Såg också att det inte var imfritt...
muahahaha :>sunkan skrev:jag har inge aning bara fråga efter ett spegel visir i silver så får du det helt enkelt!... äähh sånt e bara onödigty att ha vad ska man till im fritt till totalt onödigt!!... åker ju aldrig så sakta så det immar igen !!![]()
![]()
moppefuckon kör med spegelvisirMcFille skrev:Snyggt visir!![]()
Tuffa pojkar kör me silvervisir, så är det bara...
Fick själv punga ut med 700 spänn för ett till min Shoei hjälm, men de va de värt!
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|