NYTT VÄRLDSREKORD-FüRSTENHOF ! ! !

Gottis skrev:
2311284 så om jag förstår det här rätt så skryter du hur snabbt du har kört på almän väg :tomten

Grattis Fursten skönt att se att takterna sitter i
:yoparty
Skulle man kunna säga. Fast det har väl alla gjort...

Fürstenhoff skrev:
2310362 Bugar och bockar för ditt och andras grattulationer!! :Bugar

Somsagt så var vi i Västerås mest för att ha kul och kanske underhålla lite folk,men under lördagen så poppade tanken upp att pga dom perfekta förhållandena så kanske möjligheten fanns att det gamla 2 personers rekordet i från 1999 på 297.5km/h skulle kunna slås!!

Väl på plats i Västerås söndag morgon så var vädret kanon, Blysläden gick som alltid - perfekt - varför jakten på 2 manna rekordet inleddes med div tester med min mekaniker Putte bakpå, något som onekligen var en lyckad kombination då vi på den 5 körningen lyckades med att köra 302km/h på ett hjul -alla 5 tester/försök var lååååååånga wheelies som var kanon snygga & stabila!! :Bugar

Minst lika stabil var polismannen som för övrigt var högsta trafikansvarig i Västerås då han som FÖRSTA polisman lyckades med bedriften att mäta en mc i dessa höga farter med en laser - så passa er fartgalningar i Västerås då poliserna där skjuter skarpt där!! :7peta

Mvh,
Fürstenhoff.

jag vill åka me.. :D

Grattis till rekordet!

Offt: Varför denna bedrift inte kommit upp som en nyhet på sporthoj känns lite konstigt, finns det någon anledning eller räknas det bara som ointressant?

TomasG skrev:
2311583 WTF!!??

Sluta förfölj mig rash! Man lämnar peugeotklubben för sh så kommer du efter... ;-)

Kul att du oxå har insett spänningen med mc. Bankörning?

OT
Ska bara ta kortet först.. Uppkörning på torsdag. Klarar jag det ska jag till Gelleråsen på lördag och kolla på 6h. Sen ev upp till Sthlm och hälsa på några i klubben. Hör av mig i så fall så får vi ta en ride.
OT

Rash skrev:
2311762 OT
Ska bara ta kortet först.. Uppkörning på torsdag. Klarar jag det ska jag till Gelleråsen på lördag och kolla på 6h. Sen ev upp till Sthlm och hälsa på några i klubben. Hör av mig i så fall så får vi ta en ride.
OT

Det låter bra...

Du kan få åka med på bönpallen på R1:an.. ;-)

Grattis grattis :tummenupp
Hur går det med filmer o hemsidor o allt nu då?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT