Nytt ställ Tjohoo

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Ja då har man varit ute på lunchen och handlat ett nytt Berik ställ på Carlbarks i kumla.

Lite tight men det sitter som en smäck när man väl sitter på hojen:tummenupp

Bifogat

• 68-58311-52.jpg
    68-58311-52.jpg
    4.3 KB · Visningar: 801
  • 68-58311-54.jpg
    68-58311-54.jpg
    4.1 KB · Visningar: 799
med vit och svart hoj blir det riktigt nice hoppas vi...

Nu ser man iallafall snabb ut...

Riktigt snyggt det där stället. Inhandlade oxå ett Berik vitt ställ igår fast enn 2 delat. Nya handskar och stövlar inhandlades idag.

Är också riktigt sugen på ett vitt ställ, är bara rädd att det ska bli riktigt skitigt? eller är det enkelt att tvätta? eller kommer man se ut som en blästrad bajskorv efter ett tag?

ser faktiskt bra ut längre än vad man tror.

sen handlar det naturligtvis om att sköta grejjerna.

Fuderade oxå på om det blir skitigt. Min plan är att använda mitt förra alpinestars ställ som är svart om det är risk för regn. Och det vita när vädret är bra. Vet ju ioförsig att det inte kommer bli så, för man är ju sugen på att glida runt i vitt nytt ställ hela tiden..... Håller man efter skapligt borde det väl hålla färgen skapligt, återstår o se.......

Hoppas stället gör sig bra till hojen bara men det tror jag. Får den nästa vecka så till nästa helg kan det bli premiärturen för säsongen :yoparty

Niice! vet att det inte ska diskuteras i andras trådar men, måste bara fråga, vad får du pröjsa i försäkring? är riktigt sugen på en sån med

Är också riktigt sugen på ett vitt ställ, är bara rädd att det ska bli riktigt skitigt? eller är det enkelt att tvätta? eller kommer man se ut som en blästrad bajskorv efter ett tag?

Jag sålde mitt Vit/svarta Berik-ställ, vit/svarta Berik-handskar & vit/svarta Oxtar-stövlar förra veckan... Gick åt för mkt lädertvål tyckte jag. :tungan

Så nu har jag precis hämtat ut ett par svarta Daytona Security Evo pjux, & beställt svart/grått ställ & svarta handskar! :yoparty

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8