Nytt MÖte!!!!!!!!!!!!

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ETT NYTT MÖTE KOMMER ATT HÅLLAS FÖRSLAGS VIS HOS VÅRAN DR:KJELLE TISDAGEN DEN 12 AUG KL:18,00 KANSKE OM DET PASSAR, JAG SKULLE UPPSKATTA OM SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT KOM DÅ VI HAR EN FEST ATT PLANERA..

Min semester har nu officielt börjat (sitter alltså hemma och gör ingenting istälet för att sitta på jobbet och göra samma sak). Jag har troligen inget för mig och eftersom jag ändå är med på ett litet hörn o fixar med festen så undrar man ju om man borde komma förbi? :confused:

blom skrev:
ETT NYTT MÖTE KOMMER ATT HÅLLAS FÖRSLAGS VIS HOS VÅRAN DR:KJELLE TISDAGEN DEN 12 AUG KL:18,00 KANSKE OM DET PASSAR, JAG SKULLE UPPSKATTA OM SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT KOM DÅ VI HAR EN FEST ATT PLANERA..

Hemma hos mig den 12:e augusti går utmärkt, 18.00 eller möjligen 18.30 beroende på hur jag jobbar. Återkommer om det efter min ledighet.

Åker btw upp och fiskar en vecka i morgon 2/8, åter lördagen därpå. Kör försiktigt, inga nya frakturer eller ratbikes i klubben nu! :crash

Är jag i stan så dyker jag upp, har ju semester, så det är inte säkert att man är i stan då...

Fan, de blir ju mitt i skörden.
Regnar det så kommer jag annars sitter jag i traktorn.

blom skrev:
Som vanligt så jobbar jag eftermiddags-skift.

Kl. 18.00 hemma hos mig blir bra. Ring 070/3208994 för vägbeskrivning, eller synka med någon som var med om flytten.

Kjelle skrev:
Kl. 18.00 hemma hos mig blir bra. Ring 070/3208994 för vägbeskrivning, eller synka med någon som var med om flytten.

Jag kan bli några minuter sen till mötet.
Jobbar egentligen till 18.00 men jag ska försöka smita iväg lite tidigare.

Vi ses imorgon! :hej

jag åker gärna med någon bilburen pbr:are, jag slutar jobbet 17:30.

Kyckling: Hämtar du mig?

Min bil blev utsatt för stöldförsök inatt så den går inte att åka med... Jävla idioter som inte ens lyckas sno bilen, förstöra kan de däremot. Endast en penna blev stulen men desto mer blev förstört.

vi kommer igentligen bara gå i genom festen.. jag ska försöka redovisa hur vi ligger till ekonomiskt... det är lövis som har kollen på det men han är bortrest, så jag ska gör mitt bästa. men lite fika är ju inte fel

blom skrev:
... det är lövis som har kollen på det men han är bortrest..

Vadå bortrest?? Han ligger ju ute och suger på forumet ju?? Kan behövas lite pengagenomgång till i kväll verkar det som.

Nån som vill åka pimp-cab med moi ikväll ut i skogen till Kjelle??

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa