Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Polyphony Digital heter dom.Firefly skrev:Det har varit på gång i snart ett år eller mer om inte jag minns fel. Och det finns inget releasdatum i sverige ännu. Plus att det är som nån sa, Digital Polyphony som gör det. Det innebär att alla datum som sätts förmodligen kan försenas med ett halvår till som med alla Gran Turismospel. Menyer och banor, grafik m.m. är hämtade direkt från Gran Turismo 4, så förhoppningsvis kan dom väl hålla tiden denna gången dock. Fast som sagt, dom har ju inte satt ett datum ännu.
Jag har längtat efter det spelet i snart ett år, men jag misstänker också att jag nog får vänta nära på ett år till...
Blodiga Yxan skrev:
yonsson skrev:Kommer väl tyvärr bara till PS2 och PS3 precis som gran turismo.
Oddjob skrev:Polyphony Digital heter dom.![]()
jag var tvungen![]()
xyx skrev:Såg grymt ut, ända tills jag såg det här filmklippet ur spelet:
http://media.ps2.ign.com/media/771/771980/dl_1404467.html
Säger en del om realismen i spelet när man kan bromsa från 120 till 60 under fullt nedlägg mitt i en kurva utan några som helst problem.![]()
hakis skrev:Nejdå, kollade lite och det verkar som det släpps även till PC![]()
http://www.ugo.com/channels/games/gallery.asp?img=12&gallery=touristtrophy_games
xyx skrev:Såg grymt ut, ända tills jag såg det här filmklippet ur spelet:
http://media.ps2.ign.com/media/771/771980/dl_1404467.html
Säger en del om realismen i spelet när man kan bromsa från 120 till 60 under fullt nedlägg mitt i en kurva utan några som helst problem.![]()
$noop skrev:För dom som e intresserade så har jag kört detta spelet några timmar och det är riktigt bra faktiskt! Körkänslan i spelet var mycket bättre än vad jag trodde!
Till skillnad från Gran Turismo så verkar man inte köpa nya fordon utan vinna dom i en utmaning, plus att man brukar få nån hoj när man vunnit en tävling.
Man ska precis om i GT ta körkort/licenser för att komma vidare. Det finns en mängd olika inställningar som jag inte fattar ett skit av eftersom all text i inställningsmenyerna är på japanska![]()
Man kan iallafall ändra på körställningen beroende på vilken hoj man kör vilket var ganska coolt.
Kul är det iallafall och nu väntar jag bara tills den amerikanska versionen kommer så man kan förstå vad det står överallt.![]()
PacMan skrev:Har du kört det gamla GP 500, så att du kan jämföra med det? Känslan i det spelet är, även kört med piltangenterna, den bästa jag har sett i ett hojspel.
![]()
$noop skrev:Nä, har inte testat det. Det enda jag kan jämföra med är det toksunkiga MotoGP 2 o 3 till PS2 och då är TT ljusår bättre. Ser riktigt brutalt snyggt ut när man kollar på reprisen efter loppet![]()
Det enda konstiga hittills är att man bara fått tävla med flygande start och mot EN enda motståndare vilket jag tycker är jävligt konstigt![]()
Förhoppningsvis är det bara så i början annars är det ju faktiskt ganska kasst. Hade väl säkert gått att få reda på om jag nu kunde läsa japanska...
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |