Nytt hojfik i Roslagen!

Om du sätter skylten till fiket i diket så passar "fikafåran":D

Va fan du får ju se till o vara hemma när det kommer folk som tänkt o fika... Hehe...
Nu var det inte jag men ändå...
Hemma i helgen???
ka ju bli strååålande sol...
Man kanske råkar glida förbi... :D

Japp tänkte "vara hemma" i helgen men självklart tänker jag också ut och åka hoj i det fina vädret så om nån vill komma förbi så vore det ju bra att hojta till innan så jag vet när?:tummenupp

Japp tänkte "vara hemma" i helgen men självklart tänker jag också ut och åka hoj i det fina vädret så om nån vill komma förbi så vore det ju bra att hojta till innan så jag vet när?:tummenupp

*skratt*
Kan tänka mig att du nog tänkte ta en tur du med... hehe...
vi ska iväg o testa lite hojar i Länna först...
Men ifall vi hamnar på norra sidan nån gång under dagen så hör vi av oss...
Izah o jag o Co... hehe..

Kan från säkra källor meddela att öppnandet av hojfiket är uppskjutet tills vidare. Trådskaparen är oförmögen att skriva på SH för tillfället.

Nix inget så allvarligt, bara temporärt bannad här på SH. Hon kommer dock att hålla öppet för vänner, så ni som känner er träffade kan ju höra av er till henne på vanligt vis :)

Nix inget så allvarligt, bara temporärt bannad här på SH. Hon kommer dock att hålla öppet för vänner, så ni som känner er träffade kan ju höra av er till henne på vanligt vis :)

Bannade Swedie henne från att öppna fiket också? :va

EDIT: Kommer nog att ta ett tag innan hon är tillbaka trots allt. Hojfiket är fortfarande uppskjutet på obestämd tid, tyvärr :gråta

EDIT: Kommer nog att ta ett tag innan hon är tillbaka trots allt. Hojfiket är fortfarande uppskjutet på obestämd tid, tyvärr :gråta

Meh va f--n.. På båda!
Tyckte det passade perfekt nu när man ändå ska ut och jaga nya roliga vägar.. :(

Ja nu e man tillbaks igen med nya friska tag?
Tappade sugen när det gäller hojfiket, men jag kommer med all säkerhet att få lust igen att skapa nåt bra av det:tummenupp
Tills vidare har jag öppet efter överenskommelse med vänner och klubbar som vill åka förbi, bara ni hör av er någon dag innan så jag vet vad jag ska fixa!
Är det nån som e duktig på skyltar så får ni gärna höra av er!

Orkade inte läsa igenom hela tråden.. Vad blev slutliga namnet? Bullten?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman