Nytt forum för cross/enduro..

Allram

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2004
Hoj
Honda CRF 250 R -07
Nu är www.smutshoj.com/forum uppe. Det riktar sig enbart till cross/enduro entusiaster och kompletterar sporthoj.

Det är besökarna som gör forumet och i detta fall har ni verkligen möjlighet att påverka.

Hjälp till att starta något nytt!

/Allram

Vill inte vara pesimist men finns det inte redan bra utbud för Cross/Enduro forum? Om man inte gillar offroadavdelningen här på SH så finns det ju väldigt kompletta forum som SOE och EnduroMX. :confused:

Vill inte vara pesimist men finns det inte redan bra utbud för Cross/Enduro forum? Om man inte gillar offroadavdelningen här på SH så finns det ju väldigt kompletta forum som SOE och EnduroMX. :confused:

Så klart att det gör. Personligen tröttnade jag lite på forum funktionen på enduromx men den gör sitt jobb. Dessutom är den troligen en av de bästa köp och sälj för cross/enduro.

Annars handlar det väl mer om att kunna erbjuda ett alternativ. Smutshoj är en möjlighet att vara med att skapa något nytt. Kanske blir fokus lite annorlunda men det får visa sig.

Helt upp till var och en, vi vill bara erbjuda ett alternativ.

Simma lugnt,

/Allram

Jag har reggat mig. Tycker det vore kanon med nytt offroad-/crossforum. Tycker enduromx funkar kanon, men känns som det är väldigt mycket tyckande utan någon egentlig kunskap i många inlägg (många unga användare). Och soe vaktas allt för strängt av moderatorn enligt min mening. Det låses trådar till höger och vänster.

Jag tycker att det är kanon på SOE, där slipper dom bli av med det kunniga folket som tröttnar på att besvara samma dumma frågor gång på gång!

*/ ?>
Back