Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
WAKKA skrev:2294383Har nu inhandlat ett fighterobjekt. lagt yzf 1000 r,,va ju inte planerat men tänkte att det kunde va kul o testa, kom gärna med ideer då jag enbart sysslat med cross o motard innan.

WAKKA skrev:2294383Har nu inhandlat ett fighterobjekt. lagt yzf 1000 r,,va ju inte planerat men tänkte att det kunde va kul o testa, kom gärna med ideer då jag enbart sysslat med cross o motard innan.
DR-Zätare skrev:2294535Mitt tips är att du köper ett färdigt kit som innehåller det väsentliga för ombyggnaden om det finns till din hoj. De brukar innehålla styrkrona, risers, styre och längre bromsslang fram. Jag är osäker på om kopplingswire brukar ingå men det behövs inte alltid å andra sidan så det kan vara värt att kolla upp. Sen behöver du egentligen bara köpa ett framlyse så är du good to go. Instrumenteringen måste du nog snickra ihop eget fäste till men placeringen av det är ju beroende av valet av lyse.
Om du kollar i sticky-tråden i detta forum som heter något i stil med Streetfighter återförsäljare så hittar du företag som säljer hela kit. Det är inte alltid så enkelt att förstå vad de menar så det kan vara värt att läsa två gånger och ibland kolla med någon här på forumet som handlat därifrån vad som ingår i de olika kiten.
Slutligen vill jag på förhand hälsa dig välkommen till den roligaste sidan av motorcykelåkande! I alla fall om du frågar mig...

|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem