Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ikon skrev:
vet fan inte vad som händer inte tjötat med nån än...tänkte att jag skulle sova en stund sen får vi se....

skulle inte du ut o paddla i detta underbara sommarväder??! :hihi

Paddlandet är inte aktuellt förräns imorgon, men jag ställer mig relativt tveksam till att dra ut med kanoten i sånt här väder...Mitt liv är tillräckligt dekadent som det är....

Ikon skrev:
hur går det med husan då?

Sovit en stund nu, underbart!
Jag la in en tråd i Supermotard forumet, kör väl efter vad det står där och hoppas på att det funkar sen...

Fast det lär inte bli något race ikväll iaf.... :fyllisar

Twice skrev:
Sovit en stund nu, underbart!
Jag la in en tråd i Supermotard forumet, kör väl efter vad det står där och hoppas på att det funkar sen...

Fast det lär inte bli något race ikväll iaf.... :fyllisar

Här händer det inte mycket! Vad gör allt folk i detta ovädret??

Skäggis skrev:
Väntar ut vädret, ser ut att kunna ta några dar... :(

Ja det ser ju inte direkt ljust ut. Har väl vid det här laget regnat ca:1,5kubik sedan i går förmiddag

hmmm... jag kanske är ute å cyklar men:
:mattias Kommer det 1,5 kubik(meter?) på 10 kvadratkilometrar lär det väl endast (kanske) bli lite dimma av det... tror regn mäts i mm... å det har f-n regnat så det räcker nu varesig det är i kubik eller mm...

Satan va trött jag e på det här... :huvet i ren desperation posörtvättade jag hojen igen (behövdes igentligen inte men i brist på annat) funderar på å gå ner å vaxa oxå...

The_Wanderer skrev:
hmmm... jag kanske är ute å cyklar men:
:mattias Kommer det 1,5 kubik(meter?) på 10 kvadratkilometrar lär det väl endast (kanske) bli lite dimma av det... tror regn mäts i mm...

Hehe, det var det jag var ute och cyklade efter åxå :tungan

f*n va de har regnat.. åkte genom en pöl/flod/sjö som var minst 15 cm djupp med hojen, även om de inte gick fort alls så sprutade de vatten å alla håll, såg inte ett skit, blöt överallt, o den som åkte bakpå skratta bara o tycker de är kul at åka i regn oxå.. men hon vill oxå wila lite.. :tummenupp visstvisst! har hittat en bil till racekarriären nu.. http://www2.blocket.se/view/2920435.htm?l=0&c=1&city=0 blir perfa med den, ska bara at alicensen nu oxå, inhandla racehoj, husvagn, en xtra bil, mekfolk, paraplyflickor, o sen ska jag försöka att köra fort på banan oxå.. ideer finns de gott om iaf :tungan

Goffe skrev:
f*n va de har regnat.. åkte genom en pöl/flod/sjö som var minst 15 cm djupp med hojen, även om de inte gick fort alls så sprutade de vatten å alla håll, såg inte ett skit, blöt överallt, o den som åkte bakpå skratta bara o tycker de är kul at åka i regn oxå.. men hon vill oxå wila lite.. :tummenupp visstvisst! har hittat en bil till racekarriären nu.. http://www2.blocket.se/view/2920435.htm?l=0&c=1&city=0 blir perfa med den, ska bara at alicensen nu oxå, inhandla racehoj, husvagn, en xtra bil, mekfolk, paraplyflickor, o sen ska jag försöka att köra fort på banan oxå.. ideer finns de gott om iaf :tungan

Kom hit nu!!!

Då har man fördrivit regndagarna med att spela upp sig vice city igen...fan vilket coolt spel det är :tummenupp

men nu får det fanimej bli lite ändring på väderhelvetet

Ikon skrev:
Då har man fördrivit regndagarna med att spela upp sig vice city igen...fan vilket coolt spel det är :tummenupp

men nu får det fanimej bli lite ändring på väderhelvetet
Fan idag händer det inte för mkt :arsele Köpte bil till Linn igår!Riktigt grym :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey