Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ikon skrev:
vet fan inte vad som händer inte tjötat med nån än...tänkte att jag skulle sova en stund sen får vi se....

skulle inte du ut o paddla i detta underbara sommarväder??! :hihi

Paddlandet är inte aktuellt förräns imorgon, men jag ställer mig relativt tveksam till att dra ut med kanoten i sånt här väder...Mitt liv är tillräckligt dekadent som det är....

Ikon skrev:
hur går det med husan då?

Sovit en stund nu, underbart!
Jag la in en tråd i Supermotard forumet, kör väl efter vad det står där och hoppas på att det funkar sen...

Fast det lär inte bli något race ikväll iaf.... :fyllisar

Twice skrev:
Sovit en stund nu, underbart!
Jag la in en tråd i Supermotard forumet, kör väl efter vad det står där och hoppas på att det funkar sen...

Fast det lär inte bli något race ikväll iaf.... :fyllisar

Här händer det inte mycket! Vad gör allt folk i detta ovädret??

Skäggis skrev:
Väntar ut vädret, ser ut att kunna ta några dar... :(

Ja det ser ju inte direkt ljust ut. Har väl vid det här laget regnat ca:1,5kubik sedan i går förmiddag

hmmm... jag kanske är ute å cyklar men:
:mattias Kommer det 1,5 kubik(meter?) på 10 kvadratkilometrar lär det väl endast (kanske) bli lite dimma av det... tror regn mäts i mm... å det har f-n regnat så det räcker nu varesig det är i kubik eller mm...

Satan va trött jag e på det här... :huvet i ren desperation posörtvättade jag hojen igen (behövdes igentligen inte men i brist på annat) funderar på å gå ner å vaxa oxå...

The_Wanderer skrev:
hmmm... jag kanske är ute å cyklar men:
:mattias Kommer det 1,5 kubik(meter?) på 10 kvadratkilometrar lär det väl endast (kanske) bli lite dimma av det... tror regn mäts i mm...

Hehe, det var det jag var ute och cyklade efter åxå :tungan

f*n va de har regnat.. åkte genom en pöl/flod/sjö som var minst 15 cm djupp med hojen, även om de inte gick fort alls så sprutade de vatten å alla håll, såg inte ett skit, blöt överallt, o den som åkte bakpå skratta bara o tycker de är kul at åka i regn oxå.. men hon vill oxå wila lite.. :tummenupp visstvisst! har hittat en bil till racekarriären nu.. http://www2.blocket.se/view/2920435.htm?l=0&c=1&city=0 blir perfa med den, ska bara at alicensen nu oxå, inhandla racehoj, husvagn, en xtra bil, mekfolk, paraplyflickor, o sen ska jag försöka att köra fort på banan oxå.. ideer finns de gott om iaf :tungan

Goffe skrev:
f*n va de har regnat.. åkte genom en pöl/flod/sjö som var minst 15 cm djupp med hojen, även om de inte gick fort alls så sprutade de vatten å alla håll, såg inte ett skit, blöt överallt, o den som åkte bakpå skratta bara o tycker de är kul at åka i regn oxå.. men hon vill oxå wila lite.. :tummenupp visstvisst! har hittat en bil till racekarriären nu.. http://www2.blocket.se/view/2920435.htm?l=0&c=1&city=0 blir perfa med den, ska bara at alicensen nu oxå, inhandla racehoj, husvagn, en xtra bil, mekfolk, paraplyflickor, o sen ska jag försöka att köra fort på banan oxå.. ideer finns de gott om iaf :tungan

Kom hit nu!!!

Då har man fördrivit regndagarna med att spela upp sig vice city igen...fan vilket coolt spel det är :tummenupp

men nu får det fanimej bli lite ändring på väderhelvetet

Ikon skrev:
Då har man fördrivit regndagarna med att spela upp sig vice city igen...fan vilket coolt spel det är :tummenupp

men nu får det fanimej bli lite ändring på väderhelvetet
Fan idag händer det inte för mkt :arsele Köpte bil till Linn igår!Riktigt grym :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger