Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Tack! Leo Vince ... jepp
Har sånadär metall-logos som jag kan sätta på dom, men det känns bara dumt att sätta på dom. cleanare utan tycker jag. :va

Last edited:
såg att kommungubbarna hade slängt ut lite klistergrus idag, dels inne i stan och på vägen mellan röde påle och hovslätt.. :(

wima skrev:
såg att kommungubbarna hade slängt ut lite klistergrus idag, dels inne i stan och på vägen mellan röde påle och hovslätt.. :(

Uhuhhh!! Så det idag :( Som grusåkare så skiter jag att de spill ut lite grus här och var (Vore väl dubbelmoral annars). Tänker mer på hur bilen ser ut nu... :huvet

wima skrev:

Ja vad ska man säga skatten blir högre och högre och vägarna kassare och kassare......hur hänger detta ihop???

yonsson skrev:
Tack! Leo Vince ... jepp
Har sånadär metall-logos som jag kan sätta på dom, men det känns bara dumt att sätta på dom. cleanare utan tycker jag. :va
Kanhända att jag också har detta märke på bullerburk! Fast jag har satt dit mitt märke.....

Emil ser ut att:

1. Vara nöjd som satan
2. Må dåligt dagen efter vilket kommer leda till gustavsbergsbuss :D :tungan

//jaG

yonsson skrev:
Alltså man kan hitta allt på nätet. Helt sjukt. Check this shit out
14.jpg

R1Emil skrev:
Yonsson, va är det för shit du har hittat nu?
Kommer inte ihåg nåt av det :fyllisar
Då e det väl tur att du har bildbevis på bedriften. :tuttar:crash:tuttar

spenk skrev:
Kanhända att jag också har detta märke på bullerburk! Fast jag har satt dit mitt märke.....
Ja det passar ju bättre in på en dekalhoj.

:angel

Om 12 timmar, 06:00 ska jag hämta hojjen på Dila som jag senare skall köra upp på, nu börjar nerverna komma. 08:00 på Axamo imorron.... :Bugar :Bugar

Ser ni mig inte efter det på ett par dagar sitter jag på avd 46 med massor med medikament i kroppen för att hålla ångersten borta. För att jag skall kunna återhämta mig så snabbt som möjligt, kör inte med era hojjar på Ryhovsområdet.

Det är nästan så man är på väg att bli lite religös så har dagen innan... :dummer :kocko

myztify skrev:
:angel
Om 12 timmar, 06:00 ska jag hämta hojjen på Dila som jag senare skall köra upp på, nu börjar nerverna komma. 08:00 på Axamo imorron.... :Bugar

Lycka till!!! Ta tre djupa andetag innan du stiger ut på manöverbanan så ordnar nog allt sig :tummenupp

Japp, lycka till!! :tummenupp inga probs, bara att köra!! :) :tummenupp

(om de blir nån körning onsdag em eller söndag så är jag på!!)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...