Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
wima skrev:
Det är nog ingen fara att vi kommer på kollisionskurs för rakan är ju så bred att man kan åka vilse på den... :lol
Ja det gäller att ha nåt riktmärke i horisonten som man kan styra mot så man kommer rätt :banana

Zeb_Macahan skrev:
Låter bra det.. :D

Förresten, om vädret artar sig till nästa helg, kan vi kanske åka på skövde alternativt malexanderdag då hörni?

//jaG
Ja det ska vi nog kunna ordna..dags att inviga de vägarna i år för min del :)

Instämmer med er andra...mycket skön runda idag! Fick dock lite nya erfarenheter av styrfladder ... :huvet

gleb skrev:
Instämmer med er andra...mycket skön runda idag! Fick dock lite nya erfarenheter av styrfladder ... :huvet
det får man med styrdämpare oxå, iallafall suzuki original :fakta
bara att hålla hårdare i styret... :gnissla

Zeb_Macahan skrev:
Om man inte kör en 03a ja... men det kanske är jag som kör fegt :rolleyes:

Eller gasa mer/mindre... gissa vilket jag föredrar :hihi :gnissla

//jaG
ähhh, klart att du inte får något fladder...du kör ju knappt i styrfart :7peta :gnissla

gleb skrev:
...men jag är inte så stark :D Måste jag börja styrketräna då :(

Nej, du måste vara mindre pjåkig... helt enkelt skita i att det fladdrar och sluta gasa som en kärring... :rolleyes: :tuttar

Sen att gå på gym kanske inte är helt kasst heller

ähhh, klart att du inte får något fladder...du kör ju knappt i styrfart

Än du då, jag petade ju kråkor ur näsan när jag låg bakom dej med fötterna på styret :rofl

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Låter bra det.. :D

Förresten, om vädret artar sig till nästa helg, kan vi kanske åka på skövde alternativt malexanderdag då hörni?

//jaG

Jag är på...kikade lite på vädret (svt.se, aftonbladet.se) och det ser ut som att det blir sämre väder nästa vecka...lite kyligare, lite regnigare :4skrika

Jättebra, då slipper jag ställa på denna veckan med.... skönt..

Hittills i år har jag betalat sammanlagt 1396+705 för april+maj i helförsäkring..

överkomligt... hoppas det håller sig såhär... :D

//jaG

gleb skrev:
Jag är på...kikade lite på vädret (svt.se, aftonbladet.se) och det ser ut som att det blir sämre väder nästa vecka...lite kyligare, lite regnigare :4skrika

Då har man inte en chans ju..

Tröttheten börjar nalkas känner jag, kanske är lika bra att ta katten under armen, klättra upp i loftsängen och låta john blund komma och våldta en.. :D

kul med 29 grader varmt i sovrummet när man har loftsäng!

//jaG

wima skrev:
har en hel bok med bortförklaringar här som är användbara :lol

Zeb_Macahan skrev:
Då har man inte en chans ju..

Tröttheten börjar nalkas känner jag, kanske är lika bra att ta katten under armen, klättra upp i loftsängen och låta john blund komma och våldta en.. :D

kul med 29 grader varmt i sovrummet när man har loftsäng!

//jaG

Eller så kan man göra som jag, sova med balkongdörren öppen när det regnar :huvet

Hehe, inget vidare va?
Det är alltid typ 30 grader i vårt sovrum och vi får inte ha fönstret öppet för några jävla virvlar som kan komma o dra in elden ifall det brinner utanför, vilket medför att det inte finns nån spärr till fönstret. :huvet

Hoppas att ingen här inne är ute och åker mellan eurostop och a6, har precis hänt en mc olycka, och framförallt att det inte hände något allvarligt :confused:

Zeb_Macahan skrev:
kul med 29 grader varmt i sovrummet när man har loftsäng! //jaG

Har en likadan loftsäng som ni har, men det fanskapet går ju inte sova i pga allt knarrande och värmen med då förstås.

Therudeboy skrev:
Har en likadan loftsäng som ni har, men det fanskapet går ju inte sova i pga allt knarrande och värmen med då förstås.

Loftsäng.......Loftsäng är bra

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...