Ja det gäller att ha nåt riktmärke i horisonten som man kan styra mot så man kommer rättwima skrev:Det är nog ingen fara att vi kommer på kollisionskurs för rakan är ju så bred att man kan åka vilse på den...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det gäller att ha nåt riktmärke i horisonten som man kan styra mot så man kommer rättwima skrev:Det är nog ingen fara att vi kommer på kollisionskurs för rakan är ju så bred att man kan åka vilse på den...![]()
Ja det ska vi nog kunna ordna..dags att inviga de vägarna i år för min delZeb_Macahan skrev:Låter bra det..
Förresten, om vädret artar sig till nästa helg, kan vi kanske åka på skövde alternativt malexanderdag då hörni?
//jaG
det får man med styrdämpare oxå, iallafall suzuki originalgleb skrev:Instämmer med er andra...mycket skön runda idag! Fick dock lite nya erfarenheter av styrfladder ...![]()
wima skrev:det får man med styrdämpare oxå, iallafall suzuki original![]()
bara att hålla hårdare i styret...![]()
ähhh, klart att du inte får något fladder...du kör ju knappt i styrfartZeb_Macahan skrev:Om man inte kör en 03a ja... men det kanske är jag som kör fegt![]()
Eller gasa mer/mindre... gissa vilket jag föredrar![]()
![]()
//jaG
wima skrev:det får man med styrdämpare oxå, iallafall suzuki original![]()
bara att hålla hårdare i styret...![]()
gleb skrev:...men jag är inte så starkMåste jag börja styrketräna då
![]()
ähhh, klart att du inte får något fladder...du kör ju knappt i styrfart
Zeb_Macahan skrev:Låter bra det..
Förresten, om vädret artar sig till nästa helg, kan vi kanske åka på skövde alternativt malexanderdag då hörni?
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Nej, du måste vara mindre pjåkig... helt enkelt skita i att det fladdrar och sluta gasa som en kärring...![]()
//jaG
gleb skrev:Jag är på...kikade lite på vädret (svt.se, aftonbladet.se) och det ser ut som att det blir sämre väder nästa vecka...lite kyligare, lite regnigare![]()
jag kör som en kärring, det är ingen hemlighetZeb_Macahan skrev:Än du då, jag petade ju kråkor ur näsan när jag låg bakom dej med fötterna på styret![]()
//jaG
wima skrev:jag kör som en kärring, det är ingen hemlighet![]()
har en hel bok med bortförklaringar här som är användbaraZeb_Macahan skrev:Fan, vilken attackvinkel jag än går emot så svarar han bara med kyla...
hur ska jag kunna psyka en sån klippa
//jaG
wima skrev:har en hel bok med bortförklaringar här som är användbara![]()
Zeb_Macahan skrev:Då har man inte en chans ju..
Tröttheten börjar nalkas känner jag, kanske är lika bra att ta katten under armen, klättra upp i loftsängen och låta john blund komma och våldta en..
kul med 29 grader varmt i sovrummet när man har loftsäng!
//jaG
Zeb_Macahan skrev:kul med 29 grader varmt i sovrummet när man har loftsäng! //jaG
Therudeboy skrev:Har en likadan loftsäng som ni har, men det fanskapet går ju inte sova i pga allt knarrande och värmen med då förstås.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |