Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
lite ot:
har varit i jkpg nu sen i torsdags och hälsat på syster. kul, ännu roligare när man träffar Brutus på Twins. nu ska jag dra mig härifrån till härliga sthlm och sola :)

halleluja på er. haha

Hade det inte vart "bättre" och "smartare" att skriva detta i torsdags när du anlände, då kanske du kunde ha träffat fler av oss :7peta

//jaG

MikkE skrev:
lite ot:
har varit i jkpg nu sen i torsdags och hälsat på syster. kul, ännu roligare när man träffar Brutus på Twins. nu ska jag dra mig härifrån till härliga sthlm och sola :)

halleluja på er. haha

Tack för en trevlig tur allihopa, satte ju årets första stövelskrap med, asgott!

Jo, Tranemovägen e asgo, fin asfalt o perfekta svängar! Fick bra flyt i körningen idag, gick lite fortare än vanligt, kändes jättebra!

Zeb_Macahan skrev:
Näh, jag tycker den är ganska rak och tråkig..

tacka vet jag 195an eller E4 mellan jordbron och gränna, det är MCåkning det :rolleyes:

//jaG

haha, samma här, tycker de går för sakta på tranemo-vägen.. :tungan

Zeb_Macahan skrev:
Näh, jag tycker den är ganska rak och tråkig..

tacka vet jag 195an eller E4 mellan jordbron och gränna, det är MCåkning det :rolleyes:

//jaG
Du ska nog hoppa över bankörningarna i sommar... :rolleyes:

Jag tänkte åka med, men jag vill helst hitta en bana utan kurvor.. en flygraka tror jag dom kallar det... jättekul och om inte annat så är det svårt att åka fort rakt fram :näsblod

Goffe: Dags att åka och leka med din videokamera nånn dag i veckan.. åsså montera ett avknassystem sen när PCIIIan har kommit med...

men det är väl ingen brådska va... du har väl inget racesställ än? Innan dess kan man ju aldrig kontrollera den hojen :rolleyes:

//jaG

wima skrev:
Du ska nog hoppa över bankörningarna i sommar... :rolleyes:

Snicksnack.. bättre att killen får bli näste års krashkonung (a lá Swedie) i Rookie 600..

brööööt, bröööööt. iiiihhh..krash... :tungan
//jaG

wima skrev:
se till och skaffa en cykel med motor på så du kan dominera på banorna istället... :7peta

Zeb_Macahan skrev:
Jag tänkte åka med, men jag vill helst hitta en bana utan kurvor.. en flygraka tror jag dom kallar det... jättekul och om inte annat så är det svårt att åka fort rakt fram :näsblod

Goffe: Dags att åka och leka med din videokamera nånn dag i veckan.. åsså montera ett avknassystem sen när PCIIIan har kommit med...

men det är väl ingen brådska va... du har väl inget racesställ än? Innan dess kan man ju aldrig kontrollera den hojen :rolleyes:

//jaG
Då passar anderstorp bra, du kan åka långa rakan fram och tillbaks hela tiden medan vi andra vinglar runt på banan :tummenupp

Jag kan ju åka fram å tillbaka där... ni får akta er bara när ni kommer, jag kanske åker åt det som ni kommer kalla "fel" håll.... för mig är det ju alltid rätt.. det är ju en raka :rolleyes:

//jaG

wima skrev:
Då passar anderstorp bra, du kan åka långa rakan fram och tillbaks hela tiden medan vi andra vinglar runt på banan :tummenupp

Zeb_Macahan skrev:
Jag kan ju åka fram å tillbaka där... ni får akta er bara när ni kommer, jag kanske åker åt det som ni kommer kalla "fel" håll.... för mig är det ju alltid rätt.. det är ju en raka :rolleyes:

//jaG
Det är nog ingen fara att vi kommer på kollisionskurs för rakan är ju så bred att man kan åka vilse på den... :lol

Låter bra det.. :D

Förresten, om vädret artar sig till nästa helg, kan vi kanske åka på skövde alternativt malexanderdag då hörni?

//jaG

wima skrev:
Det är nog ingen fara att vi kommer på kollisionskurs för rakan är ju så bred att man kan åka vilse på den... :lol

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla