Maverick skrev:idag e jag glad.. för jag har för första gången på 8 månader gått utan kryckor..iofs bara 5 meter.. men det e alltid en början..
![]()
![]()
FAAAAN VA UNDERBART!!! Bensin i blodet gör underverk för läkning

Smygtränat med spriten?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maverick skrev:idag e jag glad.. för jag har för första gången på 8 månader gått utan kryckor..iofs bara 5 meter.. men det e alltid en början..
![]()
![]()
Ojo, jag va där... på baksidan å försökte komma ihåg din kod men nä... nej hade ingen mobil med mig och jag orkade inte testa entrédörren...Zeb_Macahan skrev:Kom du och hälsade på då, ditt svin? Nää![]()
![]()
//jaG
Emmi skrev:Såg precis en blå R1a, en svart SM, en mångfärgad nyare Fireblade och en Gsxr 750 flyga förbi och wheela lite sött utanför polisen... Fan va gott! Nån som vet vilka de här grabbsen/girlsen är, har nog inte sett dem tidigare...
WASP skrev:En del har nog givit sig av upp till linköping för banåkning...![]()
suger duktigt o sitta på jobbet kan man väl säga...![]()
NSR_Martin skrev:Jag såg en blå R1a med skjuts precis nedanför ådalsfallet, han laddade innan där... Hejjede på han men jag vet inte vem det va, vilken färg har Eus på sin R1a? finns det nån mer i "gänget" som kör R1a här tro?
Jag kom och tänka på en sak idag, det är rätt kul o köra hoj...![]()
eus skrev:Min är "sunksvart" med röd tank än så länge
Zeb_Macahan skrev:joo önderstannd the spåken wörd män....
//jaG
Du såg den väl på atollen å fredagsNSR_Martin skrev:Öh, okej, bild?
eus skrev:Du såg den väl på atollen å fredags
Viffer skrev:Nu får fan alla som jag känner sluta klota innan det händer ngt riktigt allvarligt.
Idag var det polare nr 2 som vurpade när han stajlade lite för några bilar som låg bakom och några som han mötte... smart... nja.
Fan man blir ju mörkräddsäsongen har ju precis börjat!
Kör nu lungt där ute, så vi får träffas å åka lite hoj å![]()
Hoppas att det gick bra för din polare iaf..Viffer skrev:Nu får fan alla som jag känner sluta klota innan det händer ngt riktigt allvarligt.
Idag var det polare nr 2 som vurpade när han stajlade lite för några bilar som låg bakom och några som han mötte... smart... nja.
Fan man blir ju mörkräddsäsongen har ju precis börjat!
Kör nu lungt där ute, så vi får träffas å åka lite hoj å![]()
tror läraren blir glad om du tar izy´s första film.. first trip to hell..NSR_Martin skrev:Ni gav mig en idé, jag o några kompisar spelar in nån film om hojar eller vad det ska föreställa, medans dom andra fick göra nån sur pjäs på engelskan...
Om man skulle ta o skriva all text med den stilen? Bara för att se lärarens reaktion?? Och prata riktig svängelska... Skulle va rätt kul, betyget kan väll knappt bli värre ändå![]()
(jo, jag har G... tror jag
![]()
)
Han som vurpade igår klarade sig med lite skrap i röven, den andra slog sönder ett nyckelben, efter hemkomsten fick han smärtor i bröstet å fick åka in igen...Maverick skrev:Hoppas att det gick bra för din polare iaf..![]()
Zeb_Macahan skrev:Igen......![]()
//jaG
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |