Zeb_Macahan
Bettingansvarig
The_Wanderer skrev:Hörredu!!! din förba**de idé snoare!!!![]()
Det va faktiskt jag som kom på det!!!![]()

//jaG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
The_Wanderer skrev:Hörredu!!! din förba**de idé snoare!!!![]()
Det va faktiskt jag som kom på det!!!![]()
Emmi skrev:Verkar skitdött på SH-festfronten, hur många av er här ska dit??
En del har nog givit sig av upp till linköping för banåkning...Emmi skrev:Vad gör alla, det händer ju inget här ju??
Emmi skrev:Vad gör alla, det händer ju inget här ju??
Mr-zx7 skrev:Sjuk eller bara arbetsskygg![]()
Brutus skrev:Jag säger som jag brukar...
KÄFT!!!
Närå, jag är faktiskt sjuk...med handen på hjärtat är det väldigt sällan jag är hemma för att jag är less på skiten...kan lika gärna vara på jobbet o va bitter. Vilket jag också är..väldigt ofta...![]()
Mr-zx7 skrev:Hehe, ja varför vara hemma och vara less, när man kan vara på jobbet och käna en liten slant istället!
Hur går det med minröjaren då? Blir det något åkande snart?
Maverick skrev:idag e jag glad.. för jag har för första gången på 8 månader gått utan kryckor..iofs bara 5 meter.. men det e alltid en början..
![]()
![]()
Maverick skrev:idag e jag glad.. för jag har för första gången på 8 månader gått utan kryckor..iofs bara 5 meter.. men det e alltid en början..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mr-zx7 skrev:Jodå som sagt det händer inte mycket här inne! men tyvärr så måste man ju jobba ibland oxåtill skilnad från vissa andra
![]()
Hur var det i norrland då??
Emmi skrev:Jodå, Norrland var ok. Mycket gratis sprit, Smirnoff ice, champagne, grogg & shots...Örnsköldsvik var ganska dåligt, Umeå var det röj i, 900 pers på nattklubben. Feminister utanför i Umeå, som vanligt.... Väntar på alla partybilder nu!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |