Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ikon skrev:
Handlar alltid på cismc...får alltid kanonpriser där både på mek o i butik...och om det skulle va lite dyrare där så köper jag där iaf....

Twice...det blir nog lite stunt imorgon,men vi får nog hålla till på gamla e4:an pga. att jag är officiellt sjuk på jobbet :rolleyes:

ingen annan som har planer på o plocka ut hojen snart?
Va ute på en riktigt go runda innan idag, rätt jävla kallt men det märker man inte förens man stigit av :arsele

MHK skrev:
Enda felet med han är att man inte kan komma fram på telefon där... är konstant upptaget typ!

Ja det kan vara riktigt svårt att komma fram! ett tipps är att åka dit om man inte har allt för långt!

Carro skrev:
Kan heller inte vara hos oss.. då en bil parkerat fel... :arsele :dummer :rolleyes:

Men Brutus har vi inte varit hos än... Gården 4 kanske ?? :7peta

Jorå...mig har de flesta in varit hos nån längre stund....

Fan..det innebär att man måste städa o sånt med ju..lite jobbigt, men det får väl gå helt enkelt...

OM...vi nu ska vara här så finns det ju iaf en fördel..det är bara 8 trappsteg..inte som hos Herr o Fru Coolman som envisades med att bosätta sig i Hva´s motsvarighet till Eiffeltornet...

Jaja...nackdelen är ju att det ligger lite utanför stan, men kan man leva med det så kanske man kan lösa nåt...

:angel

Kan meddela att det var jävligt kallt att köra idag, men skam den som mesar.... :yoparty

Nu har man intagit nästa utmaning :fyllisar , ska väl försöka hinna med att komma upp på T-vik och kika lite imorron oxå, har lite arbete på förmiddagen bara.

myztify skrev:

Kan meddela att det var jävligt kallt att köra idag, men skam den som mesar.... :yoparty

Nu har man intagit nästa utmaning :fyllisar , ska väl försöka hinna med att komma upp på T-vik och kika lite imorron oxå, har lite arbete på förmiddagen bara.

det blir nog gamla e4:an..den rakan e bättre...om jag inte e allt för bakis imorgon vill säga...jag åkte ju på o dricka sprit ikväll oxå...tyvärr :rolleyes:

Funderbart.........
när man vaknar imon morgon... så ska man åka och hämta
hem älsklingen (Hojen... inte sara).
Ikon ....se till att ta den första och sista idag... :fyllisar så slipper du dom imorgon.

myztify skrev:

Hmmmm du va inte & vände vid carlfors bruk då???? såg en gul cbr där i dag :tummenupp blev jävligt sugen på att åka då ju!!! :) :banana :rofl

Stenis skrev:
Hmmmm du va inte & vände vid carlfors bruk då???? såg en gul cbr där i dag :tummenupp blev jävligt sugen på att åka då ju!!! :) :banana :rofl

Nä, :notme , körde från hovslätt till Ga:flygfältet genom stan ut på riksväg 40 sedan sandseryd ner till hovslätt. Finns det en till då :huvet

BENSON skrev:
Funderbart.........
när man vaknar imon morgon... så ska man åka och hämta
hem älsklingen (Hojen... inte sara).
Ikon ....se till att ta den första och sista idag... :fyllisar så slipper du dom imorgon.

Ikon kan inte gå till bongo idag...de vägrar servera kannor me sprit,sen har de gäster som slåss och får trevligt folk o åka i fyllecellen... :fyllisar

Ikon skrev:
äh det var ingenting egentligen...men jag tror inte vakterna e så lyckliga...sen sa dom i baren att dom hade slutat servera kannor?? :kocko :4skrika :brinnerup ....
:4skrika :huvet

Annars är det ju hårdrocks kväll på tapeten ikväll :tummenupp har jag fått för mig :va

Öhhh, Körde ju på Gamla E4:an till vi kom till skånegränsen, de va ju ingen där, kallt juuuuuuuuuuu :tomten

Blir det inget idag eller? Tänker ni bara på :fyllisar ??

:banana

myztify skrev:

Öhhh, Körde ju på Gamla E4:an till vi kom till skånegränsen, de va ju ingen där, kallt juuuuuuuuuuu :tomten

Blir det inget idag eller? Tänker ni bara på :fyllisar ??

:banana

jag hade tänkt o åka upp om 1-2 timmar

oki, då smyger ja förbi och spanar lite.

Blir det många som ska ansluta?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...