Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Goffe skrev:
hehe, för att du inte är nöjd med den då eller?! :tungan du får säga hur den är i jämförelse med den gammelrettan, så ska jag förklara för dig hur en ZX10:a är i jämförelse med millen.!? :rolleyes:

skål på er allihop :fyllisar

ombyte förnöjer :)

Zeb_Macahan skrev:
Fin som skam Benny... när ska vi bänka våra häckar då? Är det ok om vi väntar lite.. jag väntar på:

1. Påställning
2. Avgassystem
3. Pengar i överflöd från ovan! :rolleyes:

//jaG

Det blir la lagom i sommar nån gång.

Akta dej för den giftiga vänsterkurvan bara ;)

//jaG

Goffe skrev:
hehe, för att du inte är nöjd med den då eller?! :tungan du får säga hur den är i jämförelse med den gammelrettan, så ska jag förklara för dig hur en ZX10:a är i jämförelse med millen.!? :rolleyes:

skål på er allihop :fyllisar

Zeb_Macahan skrev:
Akta dej för den giftiga vänsterkurvan bara ;)

//jaG

yapp!! den är farlig.. :gnissla :) kan ni säga till när ni ska till CIS (?), vore kul o se vad 10:an ger..

Blir nog Ejfa.... dynobänk där..... går bättre att jämföra med andra siffror... Klart du ska med med 10an! snart har vi ett helt 1000fält på bänken.. kanske kan få med Eus med.... så bräcker han säkert oss alla tre :rolleyes:

//jaG

Goffe skrev:
yapp!! den är farlig.. :gnissla :) kan ni säga till när ni ska till CIS (?), vore kul o se vad 10:an ger..

Gött väder idag! Synd att det är så blött bara...

Va underbart o åka med på farsans hoj igår, va ju barnddomsminnen :-) åkte med han mkt när jjag va liten...

NSR_Martin skrev:
Gött väder idag! Synd att det är så blött bara...

Va underbart o åka med på farsans hoj igår, va ju barnddomsminnen :-) åkte med han mkt när jjag va liten...

hade jag inte varit så bächig så hade jag försökt att plocka ut discocbr:en idag, lite jävligt att få ut den själv..... :huvet imorrn kanske.....:hoppa

En powercommander i sig gör ju ingen nytta, det är först när man har den i bänken och rättar till blandningen med den som den gör nytta. Det är ju den som gör att man kan ställa bränsle/luftblandningen på insprutade hojar!

//jaG

BENSON skrev:

citerar mig själv. Hade inte all info. Du har fått en mappning av micron. Over and out. Sen kanske du får ställa om den sen i bänken...

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
En powercommander i sig gör ju ingen nytta, det är först när man har den i bänken och rättar till blandningen med den som den gör nytta. Det är ju den som gör att man kan ställa bränsle/luftblandningen på insprutade hojar!

//jaG

spenk skrev:
hade jag inte varit så bächig så hade jag försökt att plocka ut discocbr:en idag, lite jävligt att få ut den själv..... :huvet imorrn kanske.....:hoppa
'

Jag har varit ute o tvärtourat idag...riktigt gött...fast det börjar bli surt o köra själv så ta för fan ut hojarna snart!!!

Så......allt borta.
Bara att börja bygga....så fort alla kåpor kommer tillbaka
från klarlacken. :)

Bifogat

• SANY0058 (Medium).JPG
    SANY0058 (Medium).JPG
    99.6 KB · Visningar: 53
Ikon skrev:
'

Jag har varit ute o tvärtourat idag...riktigt gött...fast det börjar bli surt o köra själv så ta för fan ut hojarna snart!!!

Jag var nere o klämde lite på hojen nyss...plockade hem resterande kåpor så jag kan få lite fason på den..inte helt omöjligt att den är igång framåt helgen eller nästa vecka..om mitt skinnställ kommit också vill säga...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka