Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När jag hade förra 10an (04) så var det när man körde ståendes som man fick lite mer/bättre känsla för höjden, alt sittandes men på 1ans växel.Ja kanske. Jag slutar jobbet kl 15.
Ser inte ut att bli nåt filmat då om inte nån annan kamerahoj kommer
Känns ju lite döfött att träna wheelies sista dagarna på säsongen men kul var detKan väl iof fortsätta öva med CR'en i vinter om det blir nån bra sjöis. Kändes som att man wheelade långt men i filmen är det bara några sekunder ju
![]()
Blir ju iof en skaplig sträcka då man kör 2an-3an och sätter ner i över 200 men det vore roligt om jag kunde lära mig hitta balanspunkten. CR'en är nog bättre att träna med på det även om jag misslyckats lite där tidigareKlart billigare vurpor med cross
Är det väder är nog jag sugen på lite resning på fredag !
Kan väl iof fortsätta öva med CR'en i vinter om det blir nån bra sjöis. CR'en är nog bättre att träna med på det även om jag misslyckats lite där tidigareKlart billigare vurpor med cross
Varför vänta? Häng med på fredag med gixxern ist! Den gör nog powerwheelies den oxå.. får väl ge sig på stora cykeln nästa säsong...
Powerwheelies kan man ju mycket enkelt göra med CRF:n med har ja märkt...![]()
![]()
Stubbåker eller sjöis med tunt gammalt snötäcke på är det bästaJa själv har man försök öva med CRF:n var gång man varit ute, dock är de inte alltid så att underlaget är de mest optimala...
Varför vänta? Häng med på fredag med gixxern ist! Den gör nog powerwheelies den oxå![]()
Väntar på torpa halv fyra på fredag. Hoppas vi blir några st! Ska försöka komma ihåg att ta med kamera och ta lite bilder![]()
På söndag vill jag åka till Eksjö och kolla på Ränneslättsloppet. Nån mer som ska dit? Jag tänkte vara där vid 11 när motionärerna börjar. De ramlar mest![]()
Jag slutar senast 16 i Värnamo, får väl dra ett sms till någon av er och kolla var ni är.
Kommer isåfall med två Contour och en systemkamera redo för lite wheelning.. eller är tanken bombarrepa?
/Danne
Mest lek är tanken. Är det smidigt att fästa contouren på hjälmen?
Klubba? Det betyder bajsa på StockholmskaVad innebär klubba i Vaggeryd?
Då kanske vi ses vid berget dåBlir nog en sväng på Rännet på söndag med som de ser ut nu...
Då fattar jag verkligen ingenting av Dannes inläggKlubba är att skita även i jkpg!
Då kanske vi ses vid berget då![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden