Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ja kanske. Jag slutar jobbet kl 15.

Ser inte ut att bli nåt filmat då om inte nån annan kamerahoj kommer :(

Känns ju lite döfött att träna wheelies sista dagarna på säsongen men kul var det:D Kan väl iof fortsätta öva med CR'en i vinter om det blir nån bra sjöis. Kändes som att man wheelade långt men i filmen är det bara några sekunder ju :(

Blir ju iof en skaplig sträcka då man kör 2an-3an och sätter ner i över 200 men det vore roligt om jag kunde lära mig hitta balanspunkten. CR'en är nog bättre att träna med på det även om jag misslyckats lite där tidigare :D Klart billigare vurpor med cross
När jag hade förra 10an (04) så var det när man körde ståendes som man fick lite mer/bättre känsla för höjden, alt sittandes men på 1ans växel.

När plånboken blivit fetare lockar stompgrip (på tanken för highchair) och quickshifter :) önskelistan kan göras lång!

Kan väl iof fortsätta öva med CR'en i vinter om det blir nån bra sjöis. CR'en är nog bättre att träna med på det även om jag misslyckats lite där tidigare :D Klart billigare vurpor med cross

Ja själv har man försök öva med CRF:n var gång man varit ute, dock är de inte alltid så att underlaget är de mest optimala för att öva detta på men men de går frammåt.. får väl ge sig på stora cykeln nästa säsong...

Powerwheelies kan man ju mycket enkelt göra med CRF:n med har ja märkt... :tummenupp :yoparty

.. får väl ge sig på stora cykeln nästa säsong...

Powerwheelies kan man ju mycket enkelt göra med CRF:n med har ja märkt... :tummenupp :yoparty
Varför vänta? Häng med på fredag med gixxern ist! Den gör nog powerwheelies den oxå :)

Ja själv har man försök öva med CRF:n var gång man varit ute, dock är de inte alltid så att underlaget är de mest optimala...
Stubbåker eller sjöis med tunt gammalt snötäcke på är det bästa :)

Ser ut att bli sol och 20' C på fredag :tummenupp Har sagt till sambon att jag tänker ge mig ut så jag ansluter gärna vid 15.30 om ni andra är ute tidigare än så. Kan vi bestämma nåt för fredan?

På söndag vill jag åka till Eksjö och kolla på Ränneslättsloppet. Nån mer som ska dit? Jag tänkte vara där vid 11 när motionärerna börjar. De ramlar mest :D

Last edited:
Jag tycker att vi tar en samling på Shell Torpa eller Torsvik så skyltar vi inte med vart vi ska :) Vem vet vilka som spanar i tråden... :rolleyes: Nästan värt att radera inlägget Goffe så slipper vi ha Gevalia med oss ;)

Om folk kommer söderifrån kan de ju åka bredvid E4'an och 'kolla läget' :tummenupp

Last edited:
Väntar på torpa halv fyra på fredag. Hoppas vi blir några st! Ska försöka komma ihåg att ta med kamera och ta lite bilder :)

Väntar på torpa halv fyra på fredag. Hoppas vi blir några st! Ska försöka komma ihåg att ta med kamera och ta lite bilder :)

Jag slutar senast 16 i Värnamo, får väl dra ett sms till någon av er och kolla var ni är.

Kommer isåfall med två Contour och en systemkamera redo för lite wheelning.. eller är tanken bombarrepa?

/Danne

På söndag vill jag åka till Eksjö och kolla på Ränneslättsloppet. Nån mer som ska dit? Jag tänkte vara där vid 11 när motionärerna börjar. De ramlar mest :D

Blir Lördag för min del till Rännet, då 2st polare jag åker med kör i Öppna spåret (där händer de altid massor av incidenter, speciellt på berget) sen så är de 3st till bekanta som kör motion efter öppna spåret. Dom är 30+ så dom hamnade på lördagen istället för söndagen. :D

Är bara 16-29 som kör Lördagen sen är de Eliten som kör...

Ev blir de MX på Hökensås på Söndag om nu bakhjulet är ok på CRF:n... :tummenupp

Jag slutar senast 16 i Värnamo, får väl dra ett sms till någon av er och kolla var ni är.

Kommer isåfall med två Contour och en systemkamera redo för lite wheelning.. eller är tanken bombarrepa?

/Danne

Mest lek är tanken. Är det smidigt att fästa contouren på hjälmen?

Last edited:
Klubba? Det betyder bajsa på Stockholmska :D Jag vill då inte slita och rycka i nån dubbeltejp i dyngrännan ;)

Vad innebär klubba i Vaggeryd?

Last edited:
Klubba? Det betyder bajsa på Stockholmska :D Vad innebär klubba i Vaggeryd?

Det är ett helt äventyr att svara på dessa inlägg från mobilen i bil på motorvägen och under en omkörning :P

Jag skyller på rättstavningsfunktionen i telefonen, Klibba skulle det stå. :tummenupp

Klibba kan man om man har lite fantasi få att likna Klistra och det var precis det som var tanken med Klibba... Nu TROR jag även en Stocklahölmare kan förstå :D

Ja se dom där norrlänningarna.... Här nere i civilisationen betyder klubba klubba ex snusklubba jordgubbsklubba sån klubba man får på pizzerian.......

Blir nog en sväng på Rännet på söndag med som de ser ut nu...
Då kanske vi ses vid berget då :tummenupp

Klubba är att skita även i jkpg!
Då fattar jag verkligen ingenting av Dannes inlägg :va :D

edit: uppdaterade sidan och där står svaret! Tack för förklaringen

mvh Stocklahölmaren

Ps, smällde i packboxar och olja i CR'ens gafflar idag och drog lite på stubbåkern bakom huset. Jäklar va kul det är med stor tvitaktare. Måste ta mig iväg till crossbana snart :yoparty

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...