Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Tackar ni också för en bra tur:tummenupp Vi får försöka att införa lite mer samåkningar kanske en fast tid en dag i veckan.

Gör en chansning för nu börjar jag få panik, får bjuda på öl om det är en idiotisk tråd att fråga i.

Någon här inne som av en mystisk anledning känner till ett garage, garage plats eller förråd med ordentlig låsbar dörr i Eksjö som går att hyra omgående? Råkade slinta med plånboken och köpa en ny hoj idag men har ingenstans att ställa den.

Får instämma i kören om att de var en trevlig tur till Tidaholm och tillbaka. Måste köras fler ggr så man kommer in i den. :D Tackar :tummenupp

Åker ni aldrig Eksjö-Kisa-Åtvidaberg? Då har ni missat något... :)

Får väl ta den sträckan nästa ggn... Var i valet och kvalet om vi åkte uppåt (tidaholm) eller neråt (Nässjö/Eksjö m.m.) :D Personligen har jag inte kört den sträckan men får bli test där med.

Åker ni aldrig Eksjö-Kisa-Åtvidaberg? Då har ni missat något... :)
Det är en rätt lång runda från Jkpg. Man får starta tidigare än kl 17 en halvkall vårkväll isf ;)

Från Jkpg brukar jag köra Lekeryd-Tranås-Boxholm-Malexander osv.

Jag krängde precis på ett nytt bakdäck på 750'n och så ska det bli regn i tre dar :huvet Får bli en shakedown nån gång i helgen ist.
Jag är instruktör på Kinnekulle nästa fredag (21:a) och då är det bäst att ha schyssta däck. :)

Last edited:
Det är en rätt lång runda från Jkpg. Man får starta tidigare än kl 17 en halvkall vårkväll isf ;)

Jag krängde precis på ett nytt bakdäck på 750'n och så ska det bli regn i tre dar :huvet Får bli en shakedown nån gång i helgen ist.
Jag är instruktör på Kinnekulle nästa fredag (21:a) och då är det bäst att ha schyssta däck. :)

Jag trodde vi ville åka långt :D

Ååååå min gammla klassiker :) Fy fan det va där jag bestämde mig för att jag skulle köpa min K6.a efter jag kört din K5.a. Den va som att jämföra en volvo med en F1 bil i jämförelse med min gammla retta jag hade då haha.

Nu suger det i handen. Kan inte alla sluta åka förbi utanför mig så jag slipper få ångest över mitt båt köp :va :D

///micke

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...