alkoholkko skrev:vadå dåligt väder!! de vatt ju kanon väder idag! Har kört grus för första gången idag!! ASKUL!
Ska du med o åka imorgon då?? Så kan du ju smiska lite asfalt också..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
alkoholkko skrev:vadå dåligt väder!! de vatt ju kanon väder idag! Har kört grus för första gången idag!! ASKUL!
Rodentboy skrev:Ska du med o åka imorgon då?? Så kan du ju smiska lite asfalt också..![]()

Rodentboy skrev:Nyss hemkommen...
Tackar Ikon för en jävligt rolig körning..jag har nog fyllt min idiotkvot för ett tag framöver nu känns det som.
Körning imorrn om vädret tillåter..![]()
lite riktigt ordentligt jävla oaktuellt med sånt här bögväder...jaja det får väl bli
nu då istället
Zeb_Macahan skrev:Grushoj är ju ett måste i vinter...
ikon, viska i mitt öra en rolig grusgrop jag kan åka till imorgon och åka...![]()
//jaG

Det var så lite så... kan ju inte låta "Ratty" stå stilla en hel helg.Emmi skrev:Jag har haft så jävla roligt idag! Lånade Peters TT, är dej evigt tacksam!![]()
![]()
![]()
Fan vad kul jag hade, jag måste köpa en NU!
Nån som vill bidra med lite pengar till en behövande?![]()

Ikon skrev:visk visk det finns en grusgrop uppe vid skinnarebo golfklubb...det går in en liten väg på andra sidan vägen precis där vägen mot golfklubben går in...hmmm...kommer du från axamo hållet så tar du vänster istället för höger vid golfklubbsinfarten...ähh fan...sväng inte in till golfklubben sväng åt andra hållet...det är nog en bom över vägen men den e inga problem o ta sig förbi...
hehe det blev lite komplicerat men hoppas att du fattar ändå![]()
Rodentboy skrev:Åk upp en sväng till Torsvik o dra lite..finns väl två banor som ska vara rätt okej väl??
Ikon skrev:visk visk det finns en grusgrop uppe vid skinnarebo golfklubb...det går in en liten väg på andra sidan vägen precis där vägen mot golfklubben går in...hmmm...kommer du från axamo hållet så tar du vänster istället för höger vid golfklubbsinfarten...ähh fan...sväng inte in till golfklubben sväng åt andra hållet...det är nog en bom över vägen men den e inga problem o ta sig förbi...
hehe det blev lite komplicerat men hoppas att du fattar ändå![]()
)Zeb_Macahan skrev:vad tror ni om denna. skulle det kunna vara nått. får jag sällskap i bilen och hur många vill beställa öl om jag åker
http://se.mobile.de/cgi-bin/da.pl?sprache=8&bereich=krad&id=11111111126180908
//jaG
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |