Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Rodentboy skrev:
Ska du med o åka imorgon då?? Så kan du ju smiska lite asfalt också..:)

Japp! om bara vädret ordnar te sej lite. dusch har jag hemma. :D
men blir de najs väder så blir de åka i eftermiddag. nu ska jag tillbaka till sängen...sova nåra timmar till

såg precis på nyheterna.. enl tv4 så e var de ett ganska kraftigt regnmoln över hela jävla södra sverige vid kl 14.. så jag tror nog att ni kan glömma o åka idag.. men imorrn så skulle de väl iaf inte regna.. då kanske ni kan åka...

Annars så kanske gården e öppen i eftermiddag/kvällen.. vi få väl se.. :D

Rodentboy skrev:
Nyss hemkommen...

Tackar Ikon för en jävligt rolig körning..jag har nog fyllt min idiotkvot för ett tag framöver nu känns det som.

Körning imorrn om vädret tillåter..:)

japp...det gick ju bra det där...vätterleden är fan det roligaste som finns :fakta

men serijävlarjöst... va fan är det med vädret då :finger lite riktigt ordentligt jävla oaktuellt med sånt här bögväder...jaja det får väl bli :öl :öl nu då istället

Jag åker nog en sväng imorgon om det inte posörregnar

ojjemen...motorväg rockar...

Får väl bli att sätta sig i ett hörn i köket o dricka fulsprit eller nåt ikväll då...

Är det bara torrt så hakar jag på imorrn.

Grushoj är ju ett måste i vinter...

ikon, viska i mitt öra en rolig grusgrop jag kan åka till imorgon och åka... :hej

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Grushoj är ju ett måste i vinter...

ikon, viska i mitt öra en rolig grusgrop jag kan åka till imorgon och åka... :hej

//jaG

visk visk det finns en grusgrop uppe vid skinnarebo golfklubb...det går in en liten väg på andra sidan vägen precis där vägen mot golfklubben går in :rolleyes: ...hmmm...kommer du från axamo hållet så tar du vänster istället för höger vid golfklubbsinfarten...ähh fan...sväng inte in till golfklubben sväng åt andra hållet...det är nog en bom över vägen men den e inga problem o ta sig förbi...

hehe det blev lite komplicerat men hoppas att du fattar ändå :hej

Åk upp en sväng till Torsvik o dra lite..finns väl två banor som ska vara rätt okej väl??

Jag har haft så jävla roligt idag! Lånade Peters TT, är dej evigt tacksam! :bow :bow :bow

Fan vad kul jag hade, jag måste köpa en NU!

Nån som vill bidra med lite pengar till en behövande? :crash

Emmi skrev:
Jag har haft så jävla roligt idag! Lånade Peters TT, är dej evigt tacksam! :bow :bow :bow

Fan vad kul jag hade, jag måste köpa en NU!

Nån som vill bidra med lite pengar till en behövande? :crash
Det var så lite så... kan ju inte låta "Ratty" stå stilla en hel helg. :crash

Vilken tur det var att du kom på hur man startar den sen, kunde ju blivit pinsamt :D :7peta

Visk visk.. jag svänger högervänstervänsterhögerraktframwheelieendogrusbus

tack för tipset! :fakta

//jaG

Ikon skrev:
visk visk det finns en grusgrop uppe vid skinnarebo golfklubb...det går in en liten väg på andra sidan vägen precis där vägen mot golfklubben går in :rolleyes: ...hmmm...kommer du från axamo hållet så tar du vänster istället för höger vid golfklubbsinfarten...ähh fan...sväng inte in till golfklubben sväng åt andra hållet...det är nog en bom över vägen men den e inga problem o ta sig förbi...

enduro = inte peters tvåtaktare.... för stor och tung för endurostråket.. iallafall innan man har fått kläm på det...

men sladdarna går ju bättre och bättre... och fan va fort det går...

peter - tack!

//jaG

Rodentboy skrev:
Åk upp en sväng till Torsvik o dra lite..finns väl två banor som ska vara rätt okej väl??

Offroadkörning imorgon söndag.
Träffas kl 11,00 på Shell Barnarpsgatan.
Vet inte om jag själv orkar upp, men Nicke med den vita Adventuren lär dyka upp.
Det skall tydligen köras grus söder om torsvik..

Ikon skrev:

Den gropen finns inte kvar, sorry!! Gropen är igenchaktad och man har planterat skog där..
Annars finns det ju en grop i Hva. Skogskyrkogården fast på andra sidan vägen.
Fast bästa grustaget finns söder om Månsarp.
Dock svårt att förklara vägen dit :confused:

Va fan.. ska alla börja köra crossgrejer nu eller e de bara nån sån där fluga som internet?? :p

Fast vem vet.. en vacker skön sommardag så sitter man kanske där på sin crossgrej o wheelar hela klostergatan.. :D (hoppas bara de e grönt vid klosterkungen.. :lol )

Ja, va fan...får man nytt jobb nu så får man ju en rätt fet sistalön från jobbet...skulle vara mäkta kul att ha en cross i vinter...fast en redig cross då...

varför jobba när man kan vara sjukskriven o tjärna mer än vanligt.. :D o så gör man ju inte av me några pengar heller.. fett som fan ju.. :D

(fast de e ju faktiskt mindre kul o bara ligga på rygg hela dagarna.. o de e ju ca 3 månader tills man ens kan börja hoppa på kryckor.. om allt gå bra då dvs...:( så jag e ganska avundsjuk på er som e hela o friska..)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma