Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ikon skrev:
2370404 yes sir det har jag fått lära mig att man måste...och jag är ju upplärd av the one and only mavve:tummenupp
nja.. det där e ju en lugn vecka..

men oj va längesen en annan levde efter sin egen skola.. :(

Maverick skrev:
2370434 nja.. det där e ju en lugn vecka..

men oj va längesen en annan levde efter sin egen skola.. :(

du behöver inte vara orolig gamle man vi lärjungar för din lära vidare,må den aldrig dö ut:öl :cpparty

Emmi skrev:
2355548 Twice och Widell och myt64 verkar ju köra en del.
Jag och Zeb kör bara bana, The Wanderer kommer väl mest hålla sig på bana med tror jag.

Förresten, skaffar du en KTM 640, 625, 660 så kan du hänga på sporthojar och köra utan problem på lite krokiga vägar.

xtx funkar oxå till att köra ifrån sporthojjar på krokiga vägar med. Hänger ju knappast på hojen om man säger så

GiXXeN skrev:
2374464 xtx funkar oxå till att köra ifrån sporthojjar på krokiga vägar med. Hänger ju knappast på hojen om man säger så
Nej, både XTX och XR650 funkar ju precis som KTMerna. Men en CRF 450 är kanske inte riktigt gjord för det.

Nice, upp med en bild! :tummenupp

Har också lite på g, hoppas på hoj snart. Ska på träningsläger på Åland om 2½ vecka så innan dess vill jag ha nåt...

Japp det känns riktigt kul, ska fixa lite vettiga bilder sen...

Känns inte större o tyngre än NSR o köra heller tycker jag, det lilla jag kört hittils, utan mer välbalanserad och stabilare...!

Fast NSR gick ju bättre... :rolleyes:

Cbr

NSR_Martin skrev:
2377826 Japp det känns riktigt kul, ska fixa lite vettiga bilder sen...

Känns inte större o tyngre än NSR o köra heller tycker jag, det lilla jag kört hittils, utan mer välbalanserad och stabilare...!

Fast NSR gick ju bättre... :rolleyes:

Jag hade en CBR600 som första hoj och den e nog bland det bästa som finns. Rolig och lagom med effekt som första hoj iallafall för mig.
Grattis!!!!

GiXXeN skrev:
2382390 Jag hade en CBR600 som första hoj och den e nog bland det bästa som finns. Rolig och lagom med effekt som första hoj iallafall för mig.
Grattis!!!!
Japp, riktigt go, är nöjd hittils...!
Va bara tvungen att testa lite slowmotionknäskrapning idag, helt sjukt va stabil hojen är jämfört med NSRen, den vinglade ju över hela vägen i jämförelse med CBRen... Ser fram imot sviestad sissta agusti!

Nån annan som ska iväg o köra bana nånstans snart..? För det finns väll fler banor än sviestad som har "gatåkning"...?

Maverick skrev:
2385662 Goffe, hur går det med medeltidsbröllopet? :öl

9:e är de fest.. en DYR fest.. o de bästa är, de blir mer.. vi får ha ytterliggare en fest efter bröllopet för att bjuda "resten"/alla, fått hålla nere antalet folk nu o ändå är budgeten uppe i ZX10:e-nivå...

Goffe skrev:
2391467 9:e är de fest.. en DYR fest.. o de bästa är, de blir mer.. vi får ha ytterliggare en fest efter bröllopet för att bjuda "resten"/alla, fått hålla nere antalet folk nu o ändå är budgeten uppe i ZX10:e-nivå...
känner igen det där.. kostar en bra slant att gifta sig.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma