Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
spenk skrev:
Märkligt.... jag glömde nycklarna i min hoj i veckan, men den stod kvar..... :va Den stod ju inte på tomgång direkt men den är ju inte svårstartad heller. Den är nog inte stöldbegärlig helt enkelt :D ..... peppar peppar ta i trä!
Jag har hört att om man har ont uppsåt när man närmar sig en viss rosa hoj förintas man till aska i ett nafs av den rosa färgen...

...ska nog måla om min :rolleyes:

//The_Wanderer

Zeb_Macahan skrev:
Jag har hört att om man har ont uppsåt när man närmar sig en viss rosa hoj förintas man till aska i ett nafs av den rosa färgen...

...ska nog måla om min :rolleyes:

//The_Wanderer

hehe..

förresten, tack för en kanondag/kväll på sviestad! man fick träffa sjysst folk, bla solan o bakhjulsflickan, samt alla andra, najs.. o inte blev de sämre, man fick dessutom köra HW:s (stort stort tack för de) super duper duke.. :tummenupp

Hade ni kul nere i High Chaparall? Dansade Öden på baren som han lovade? Står min motard kvar hemma hos dej?

Jag vill me suuuuuuuupa!

Emmi skrev:
Hade ni kul nere i High Chaparall? Dansade Öden på baren som han lovade? Står min motard kvar hemma hos dej?

Jag vill me suuuuuuuupa!

Jag me... man kanske skulle till Chaparall bor ju bara 2 mil därifrån.....

ja de får bli dit en sväng sen kräftfest! :fyllisar

Goffe skrev:
hehe..

förresten, tack för en kanondag/kväll på sviestad! man fick träffa sjysst folk, bla solan o bakhjulsflickan, samt alla andra, najs.. o inte blev de sämre, man fick dessutom köra HW:s (stort stort tack för de) super duper duke.. :tummenupp

Det är alltid som bäst när du och jag är närvarande på samma ställe på samma tidpunkt du vet... Ölen på kvällen var något du missade, 2 för 1 i baren och mycket inmundigande av alkohol!

:yoparty

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Det är alltid som bäst när du och jag är närvarande på samma ställe på samma tidpunkt du vet... Ölen på kvällen var något du missade, 2 för 1 i baren och mycket inmundigande av alkohol!

:yoparty

//jaG

jovisst, hade sååå gärna varit med på kvällen o ölat med er, men då hade hemresan på morgonen pga jobb varit i icke nyktert tillstånd, o har lovat mej själv att sköta mej lite iaf när de gäller fest/köra dagen efter.. Får bli en annan gång, men som sagt, tack iaf för en trevlig dag/kväll :tummenupp hade fortsatt trevligt i linköping!

om jag bjuder på am. pannkakor till frukost, samt grillat med corona + sprit på kvällen, kommer du hem då, vi börjar nästan sakna dej här hemma.. :tungan

ehh jäääp det vart fest igår på hc...claesson jagade småbarn o trillade i bajs hehehehe...han strippade även för ett gäng norrlänningar hahaha det blir hc fler gånger...bilder finns kommer imorgon :fyllisar

Goffe skrev:
om jag bjuder på am. pannkakor till frukost, samt grillat med corona + sprit på kvällen, kommer du hem då, vi börjar nästan sakna dej här hemma.. :tungan

Jag kommer vara hemma på Söndag kväll. Kanske ska vi till veckan dricka några pils och grilla lite (jag ska ju jobba nu, så vädret kommer bli finfint serrö).

Vad sägs? Gotland, ska du med(20-21)? Låna Peters/Grevens hoj? Ring mig imorgon isåfall! :fakta

//jaG

Emmi skrev:

Jag vill me suuuuuuuupa!
Du tar för dåligt Emmi :D
Ska du upp till Huskvarna folketspark på Lördag? Det kommer att bli ett jävla drag där :öl Se till nu att du inte jobbar imorgon!!!!!!

Ydde skrev:
Ska du upp till Huskvarna folketspark på Lördag? Det kommer att bli ett jävla drag där :öl Se till nu att du inte jobbar imorgon!!!!!!

Fan ydén.. mina föräldrar (halva carlfors) ska till parken.. suuupa till det med gamlingar.. claesson ska med va? :D

Ydde skrev:

Hrrm, de va ju nån som ville supa med er i fredags men inte fick plats i bilen...:huvet

Jaja, idag har jag gjort tre uthopp från fullt fungerande flygplan, känner rätt gott! Blir 3-4 hopp imorrn med!

fan super ni årt eller?!?!?!!

körning i veckan ??? Twice e på g
ryggen har rasat men vafan!!! :yoparty :yoparty

Bira bira biora bärs bärs bärs!!!!! :tuttar :yoparty

Nee, nu var det för längesedan jag såg ngn här på forumet! :hej

Blir det någe fest till helgen eller ngt köra i veckan/helgen?? :confused: :va :rolleyes:

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...