Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Det råkar inte vara någon har sett till en Orange KTM660 -04 med regnummer UVX 017?
Den blev stulen natten till måndag troligen, från en byggcontainer på nybygget vid ekhagen. Trots dubbla lås...

eus skrev:
Det råkar inte vara någon har sett till en Orange KTM660 -04 med regnummer UVX 017?
Den blev stulen natten till måndag troligen, från en byggcontainer på nybygget vid ekhagen. Trots dubbla lås...

Nej men ska hålla ögonen öppna. Troligtvis är väl hojjen ganska långt ifrån stan vid det här laget.

eus skrev:
:mad: va förbannad man blir...

eus skrev:

Verkar helt klart som om jag har gjort ett grymt val att ha hojen i Linköping det sista... Allt försvinner ju i jkpg!

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Verkar helt klart som om jag har gjort ett grymt val att ha hojen i Linköping det sista... Allt försvinner ju i jkpg!

//jaG

Ja det var ju nära och bra :7peta

eus skrev:

http://www.blocket.se/view/5723588.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0

där är ytterligare nån som blivit stulen..
Man får väl sätta upp övervakningskameror så man kan se vad det är för djävulskap som stjäl allt med 2 hjul...
Inte för att jag blivit av med något men man får ju se till att hålla koll så man inte blir av med något.. :mad: :4skrika
Tur man har 2 ilskna hundar som reagerar på minsta ljud i trädgården, så man vaknar..

Zeb_Macahan skrev:
Nu är jag inte alls med på vad du menar? Jag bor ju alldeles över garaget där hojen (förhoppningsvis) står kvar...

//jaG

:va Du menar så! semester

Såg precis att peter blivit av med sin 250 oxå, har dålig koll märker jag. Man får väl se till att ha hojen i vardagsrummet där vaktar ju dobbisen

Last edited:
Aion skrev:
:va Du menar så! semester

Såg precis att peter blivit av med sin 250 oxå, har dålig koll märker jag. Man får väl se till att ha hojen i vardagsrummet där vaktar ju dobbisen

Jag hoppas verkligen att jag får ha kvar min hoj i garaget i huset. Där kommer verkligen ingen in som inte har där att göra!

Emmi och Peter blev av med dom på samma gång i Peters garage...

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Jag hoppas verkligen att jag får ha kvar min hoj i garaget i huset. Där kommer verkligen ingen in som inte har där att göra!

//jaG

Suck :6surkart
Larm med GPS funktion på hojjar i utsatta lägen kanske kan vara väl spenderade pengar.

Zeb_Macahan skrev:

//jaG

Japp, hoppas oxå för din skull att ni får ha kvar era mc i garaget, hoppas de löser sig smidigt (så smidigt de nu kan bli med nån som inte vill ha era hojjar där..)

Om nån hittar min cross eller en lägenhet (1-2 rok maxhyra 4500kr, Husky eller Jönköping) så hör av er!

//Emmi

Last edited:
Aion skrev:
Suck :6surkart
Larm med GPS funktion på hojjar i utsatta lägen kanske kan vara väl spenderade pengar.

Märkligt.... jag glömde nycklarna i min hoj i veckan, men den stod kvar..... :va Den stod ju inte på tomgång direkt men den är ju inte svårstartad heller. Den är nog inte stöldbegärlig helt enkelt :D ..... peppar peppar ta i trä!

spenk skrev:
Märkligt.... jag glömde nycklarna i min hoj i veckan, men den stod kvar..... :va Den stod ju inte på tomgång direkt men den är ju inte svårstartad heller. Den är nog inte stöldbegärlig helt enkelt :D ..... peppar peppar ta i trä!

Kanske är för tung att släpa runt på, Jag hade den fördelen med min zx7-r! Behövde inga lås på alls :hihi :tummenupp

eh jäääp nu drar izy mulisha o co.tillsammans med 4 liter jeltsin o o öl ner till high chaparall!!! :fyllisar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP