Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
SP1-Kungen skrev:
Kan inte du hämta oss me då

Det vet man aldrig..transportfrågan är väl inte helt löst än, men antagligen så tar jag och Blom en budd från mig..om ni inte är fler än två ska det nog va lugnt..

blom skrev:
spenk jag har hört att ron och jag ska hämta upp dig för en avresa till ikon pöjken
Det skulle vara klockrent! :Bugar ska språka med Brutus så att det blir uppstyrt.
Många tack i så fall! Nu är spenk trött och ska bächa bingen, ingen buddring idag!

över och ut//spenk

Brutus skrev:
Det vet man aldrig..transportfrågan är väl inte helt löst än, men antagligen så tar jag och Blom en budd från mig..om ni inte är fler än två ska det nog va lugnt..
vi är tretusen som ska med

aci skrev:
Har köpt lite godis vinyl när jag var i Gbg, Motörhead Picturedisk och en grupp från Sverige som är ganska väldigt lika Drop Kick dvs Bombshell Rocks

Håll tillgodo med de taskiga bilderna A la T630
trevligt trevligt. ligger väl förövrigt på bhr i örebro.

Brutus skrev:
Så ÄR det...

Inte omöjligt att Tvillingarna Svensson dyker upp hos Coolman också...fina killar.

oooohhhhh...tvillingarna samt proffessor galtasar ska med...var ute med dom igår...trubadurkväll på ss med mycket mycket öl...liiiiiiiite dålig idag...fan oxå att jag måste köra imorgon annars kunde man börjat öla lite

aci skrev:
Har köpt lite godis vinyl när jag var i Gbg, Motörhead Picturedisk och en grupp från Sverige som är ganska väldigt lika Drop Kick dvs Bombshell Rocks

Håll tillgodo med de taskiga bilderna A la T630

yes my man...bombshell rocks är helgrymma..nice

Nån som ska ut idag eller?
Jag e hemma och sjuk, ska på bio sen och sen tänkte vi ta EN öl nånstans, kanske kan sluta upp med er ute isf.

Emmi skrev:
Nån som ska ut idag eller?
Jag e hemma och sjuk, ska på bio sen och sen tänkte vi ta EN öl nånstans, kanske kan sluta upp med er ute isf.
Här har festen redan börjat :fyllisar . Blir väl huset sen

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!