Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Emmi skrev:
Vet inte varför de gnäller, det ska tydligen bli moppe & cykelgarage där nere med och hojarna tar ju så mycket mer plats en en moppe. INTE.

Då blir det högre försäkringar oxå när ni inte j´kan låsa in dem :4skrika

Aion skrev:
Nä med tanke på att det har varit runt +10°C hela "vintern" så lär det väl dröjja innan man kan ge sig ut och prova isdäcken.

det går fan nästan åt isdäck om du ska köra p en vanlig crossbana nu,,,iaf fram

men imorgon blir det vanliga däck på för då ska vi till falköping och åka supercross inomhus :yoparty

Ikon skrev:
det går fan nästan åt isdäck om du ska köra p en vanlig crossbana nu,,,iaf fram

men imorgon blir det vanliga däck på för då ska vi till falköping och åka supercross inomhus :yoparty

:yoparty det är riktigt coolt, hur får man tillträde till sådant? med någon klubb eller rent privat?

Såååååååååååååååååja!!!!
Husan är borta!!!!!! :yoparty :yoparty

// Twice

blom skrev:
vad blir det ist`l?

http://www.enduromx.com/mcs/mcsvd.asp?MCSNr=46806&page=1&s=Sök!&Sort=A&Omr=S&Fab=Honda&E=1&MX=1&SM=1&OF=1&Q=&ps=100&CC=500&H=1&P=1&ts=&fs=4&str=&Be=1&N=&R=1

den fick ner den till 31 på telefon så 30 ska väl inte vara några problem....
vad tror ni gott folk

// Twice

Emmi skrev:
http://www.enduromx.com/mcs/mcsvd.asp?MCSNr=46806&page=1&s=Sök!&Sort=A&Omr=S&Fab=Honda&E=1&MX=1&SM=1&OF=1&Q=&ps=100&CC=500&H=1&P=1&ts=&fs=4&str=&Be=1&N=&R=1

den fick ner den till 31 på telefon så 30 ska väl inte vara några problem....
vad tror ni gott folk

// Twice
att du länkar som en cpörn

Emmi skrev:
är väl ingen civilingenjör!!
vad tycker du om den då? lter det bra eller??

// Twice

det låter väl bra...men kolla om du hittar en 03...tror det kom en uppdat då...fast den verkar ju riktigt bra :tummenupp

blir ingen supercross pga av kompisar som inte har tid...men jag o jacob drar till B-ryd raceway istället vid lunchtid :tummenupp

Aion skrev:
:yoparty det är riktigt coolt, hur får man tillträde till sådant? med någon klubb eller rent privat?

jag tror vem som helst kan hyra..har för mig att det kostade typ 400 för 2 timmar eller nåt.

Emmi skrev:
Vet inte varför de gnäller, det ska tydligen bli moppe & cykelgarage där nere med och hojarna tar ju så mycket mer plats en en moppe. INTE.
En hundralapp till fastighetsägaren i månaden som hyra borde väll lösa problemet, då har han ju en anledning till att ni får va där :rolleyes:

Ingen som kan hjälpa mig med huggande kopplingen? VaD göra...?

Ikon skrev:
det låter väl bra...men kolla om du hittar en 03...tror det kom en uppdat då...fast den verkar ju riktigt bra :tummenupp

blir ingen supercross pga av kompisar som inte har tid...men jag o jacob drar till B-ryd raceway istället vid lunchtid :tummenupp

slår en signal imorgon när jag vaknat!
surt att du inte har pickisen kvar...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT