Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
kanske man kan.. har dock aldrig gjort det innan o har ingen aning om hur man gör..
Vad behövs utöver vanliga verktyg, bladmått? något mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kanske man kan.. har dock aldrig gjort det innan o har ingen aning om hur man gör..
Du tycks ha en luftkyld DOCH 2-cyl 400cc med 2 ventiler/cyl. Normalt ventilspel för såna är 0.05-0.10 mm på insugsventilerna och 0.12-0.17 mm på utblås. Jag har Googlat lite men inte hittat spelet till just din hoj utan till liknande 400 cc Yama-motor (SRX) bara.kanske man kan.. har dock aldrig gjort det innan o har ingen aning om hur man gör..
Jonas Google funkade bättre än mitt![]()
Trevlig Valborg! Håll er i skinnet, jag jobbar hela kvällen...
tanten tittar på Talangjakten så jag kände ett stort behov att hjälpa Maverick med denna manual.Måste bara dela med mig;
Arbetskostnad drivpaketsbyte Mc-proffsen eller Nybergs motor: 1800:- (minst!)
Mascor motor: 750:-! Mascot är med andra ord 60 % billigare. Dessutom gör Mascot jobbet dubbelt så snabbt. På Mascot tar ett drivpaketsbyte 45-60 minuter, på Nybergs motor 2 timmar. De jobbar alltså dubbelt så effektivt på Mascot!
![]()

Va en kvinna som meckar självdet var ju en himla tur att jag gjorde det själv då....![]()

det var ju en himla tur att jag gjorde det själv då....![]()
det var ju en himla tur att jag gjorde det själv då....![]()

Haha... I know what you meanmmmmm det var ju bra!Du är så duktig!
...
Nu när jag läser och ser hur ni bär er åt, så kan jag säga med bitter smak i munnen att jag saknar att vara hoj-ägare, som fan!
//spenk
Va en kvinna som meckar själv
.

jag och zuperbulle var och åkte igår..vet inte riktigt var vi åkte men vi hamnad i motala..käkade och åkte hem igen..ganska mycket transportsträckor men kul var det.....28 mil blev det totalt!!!
ska vi försöka ta tag i samåkningsbiten nu??.....imorn tänkte jag och zuperbulle köra..
det blir roligare med fler hojåkare och fler kringelkrokvägar...jag tänkte så här..om vi ses någonstans vid 17-18 kanske och sen åker ca 15-20 mil......stannar och fikar kanske...(nästan obligatoriskt)
vad tycker ni?
är man tvungen så är man.....![]()
Haha... I know what you mean
Gråt inte! Du har fördelen att vara vän med en som har utlåningshojSå snart gruset är borta och K5'an e påställd kan vi ta en tur om du vill.

Skämtåsido, jag lånar jättegärna, men kommer nog köra försiktigare än jag någonsin gjort.|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |